X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 45 van de 60 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 900 van de 1200
  1. #881

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    En omdat er eindelijk weer wat te zien valt is ook vandaag een update zinvol!

    Enigzins voorspelbaar is de rij met kamertjes afgewerkt:

    Naam:     Rookburgh 10-10-19_BrianCF 2.jpg
Bekeken:  2143
Groote:   107,8 KB

    Interessanter is de vorm van de afscherming die tussen rookburgh en de parkbuitengrenzen wordt opgericht. De constructie combineert een enorme boog waarbij het booggat wordt versperd door een parkinwaarts gerichte driehoekige uitsparing in de muur. Geen idee wat ze daarmee van plan zijn.

    Naam:     Rookburgh 10-10-19_BrianCF 1.jpg
Bekeken:  2076
Groote:   162,7 KB

    Bron: Coasterforce

  2. #882

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik was positief verrast bij het zien van de foto gisteren. De muur wordt dus met zekerheid ook langs de straatzijde aangekleed i.p.v. een gewoon hek of wandplaten zoals bij Klugheim.

    De laatste hoteltoren nadert de voltooiing. Nu rest hoofdzakelijk nog het bouwen van de lobby. Dus ze kunnen bijna beginnen met de betonnen torentjes in een jasje te steken.

    Laat die theming maar komen, dan hebben we toch nog iets om deze winter naar te kijken (indien er geen beelden uitlekken of er geen info van het park zelf komt - zal wel niet het geval zijn haha).

  3. #883

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat ze die muur aan de straatkant afwerken voor het hotel. Maar de constructie ziet er inderdaad vreemd uit. Wellicht dat die driehoek een soort backdrop gaat bevatten zodat het lijkt alsof je door de poort naar binnen kunt kijken?

    Maar dat zou dan weer niet verklaren waarom al het staal zwart is. Normaliter betekent dat dat het zichtbaar blijft. Als het weggewerkt wordt, wordt het meestal niet gekleurd.

    Erg vreemd dus, maar dat maakt het wel weer interessant.

  4. #884

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk dat ze die muur aan de straatkant afwerken voor het hotel. (...)

    Maar dat zou dan weer niet verklaren waarom al het staal zwart is. Normaliter betekent dat dat het zichtbaar blijft.(...)
    Dat denk ik ook. Daarna kunnen ze beginnen met de theming van het hotel achter die muur en niemand die het ziet. Het enige stuk dat we dan nog kunnen zien en volgen is aan de lobby zijde. Leuk seg.

    Misschien dat in de muur gelijkaardige ramen in komen zoals bij de Rookburgh ingang in de Berlijnse straat: witte, matte glazen die licht doorlaten maar ondoorzichtig zijn. Zo blijft het zwarte staal zichtbaar, wat zou kunnen verklaren waarom die gekleurd zijn.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 18-10-19 om 20:31.

  5. #885

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Niet geheel verwonderlijk sluit het stalen kijkscherm in aanbouw ook netjes aan op het hotel.

    Naam:     IMG_20191024_100717.thumb.jpg.030c9c5c4a37593222d2afef85b8118a.jpg
Bekeken:  1595
Groote:   86,5 KB

    Bron: Phantafriends

  6. #886

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Zaterdag zelf gaan kijken, maar helaas geen foto kunnen maken. Wel vond ik deze foto van zaterdag op Phantafriends:



    Met dank aan Cephista.

    De staalconstructie ziet er behoorlijk imposant uit als je er langs rijdt en de vorm lijkt redelijk af te zijn. Je kunt dus al redelijk een beeld maken bij het eindresultaat.

    Het lijkt er overigens op dat er onder de grote poort in het midden ruimte is voor een ingang/doorgang. Wellicht dat het thema een poort wordt die naar boven toe open vouwt. Poort is voor een klein stukje geopend en daar kun je dan onderdoor.

    Hoe dan verder is niet helemaal duidelijk, maar het meest logische lijkt me dat je onder de achtbaan door het hotelblok in loopt dat er achter ligt. Eerder werd al beschreven dat de onderste verdieping van het gebogen hotelblok hoger is dan de rest en dus geschikt was voor een lobby, maar het kan natuurlijk nog steeds zo zijn dat de lobby toch in een ander blok wordt en de hoge verdieping van het gebogen gebouw dienst gaat doen voor andere hotel faciliteiten (vergaderzalen, restaurant, bar,...)

    Tijd zal het leren. Rookburgh is in elk geval een aardig interssant doolhof om te ontdekken.

  7. #887

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Deze evolutie ziet er ontnuchterend vlak uit... Nu had ik wel veronderstelt dat het niet doorzichtig zou blijven, maar dit is een wel erg vlakke grijze dooie boel! Hopelijk krijgt de afwerking meer uitstraling dan de parking-zijde van het klugheimrotswerk.

    Naam:     IMG_20191117_164004.thumb.jpg.3d02cc1e069f3d0464f2e09b285657a5.jpg
Bekeken:  1239
Groote:   141,4 KB

    Bron: Phantafriends

  8. #888

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Volgens mij zijn het dezelfde platen die ook aan de zijkant richting Wuze Town staan, alleen met een ietwat andere kleur. Dat zou dan betekenen dat ze zo blijven.. al vraag ik me dan wel af hoe dat bij de theming van het gebouw (en vooral de ingang) gaat passen..

    Mochten het toch betonnen platen zijn, dan denk ik wel dat er nog wel íets van theming op komt. Het hotelblok links zal ook niet zo blijven als het nu is.

  9. #889

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het vordert gestaag: nu ook mottige panelen in boogvorm en een verontrustende doch halfslachtige geelkleuring! De horror is op zijn best in volle resolutie. Ik vraag me af of ze voor afstotelijk lelijk gaan of het uiteindelijk nog gaat omslaan naar iets dat er visueel aantrekkelijk uitziet. Beide uitkomsten zou ik op een bepaalde manier interessant vinden.

    Naam:     20191119_162009.jpg.20555227e1cffb092b43ca3b3f9b1519.jpg
Bekeken:  1218
Groote:   2,15 MB

    Bron: Phantafriends.de

  10. #890

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wat steken ze daar in Brühl toch uit met dat bizar bouwwerk ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #891

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    die geelkleuring lijkt een soort primer-betocontact, waarop later sierbeton of sierpleister kan aangebracht worden.

  12. #892

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er is toch meer te zien op die foto dan enkel dat geel? Het deel bij de stelling links ziet er toch wel al goed uit, een soort rond torentje en rechts ervan een bakstenen muur-look... Ik denk dat we dus wel een mooie afwerking van de gehele muur mogen verwachten.

  13. #893

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Goed opgemerkt.

    Normaliter zou ik verwachten dat de achterkant zo blijft (zie DiA of Klugheim). De platen die ze hebben aangebracht vormen een prima backdrop vanuit het park gezien, maar niemand interesseert zich voor de buitenkant.. Echter zit je hier dus wel nog met een hotel en juist dat hotel wil je van buiten toch een beetje passende uitstraling geven. De ingang van Matamba ziet er immers ook heel leuk uit.

    Het wordt wel interessant.

    Edit: Hier zie je de bakstenen beter:



    Afbeelding geleend van cephista @ Phantafriends


    Het ronde torentje wordt overigens een schoorsteen.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 21-11-19 om 10:07.

  14. #894

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het is nu nog dik 4 maanden tot 1 april.. dat lijkt me echt nog steeds heel weinig om dat allemaal af te werken (Misschien nog wel haalbaar) en de lobby volledig in orde te krijgen met een geloofwaardige theming... Dat is toch echt wat meer werk dan enkel plaatsen en aansluiten. En als je pech hebt met een beetje een strenge winter ... Ik blijf echt wel gokken op start seizoen 2021.

    Simon woensdag 1 april 2020
    schumacher305 woensdag 15 april 2020
    Fkl8 dinsdag 28 april 2020
    Jak vrijdag 1 mei 2020
    siroccofreakske woensdag 20 mei 2020
    Ggolt maandag 25 mei 2020
    GriffonofNemesis vrijdag 29 mei 2020
    Vercruz zaterdag 30 mei 2020
    ExpeditionGeForce maandag 1 juni 2020
    Zeuske83 dinsdag 2 juni 2020
    Phantam93 zaterdag 20 juni 2020
    Coasterfrenzy maandag 22 juni 2020
    Joran donderdag 25 juni 2020
    Michielsken vrijdag 26 juni 2020
    Nathan G zondag 28 juni 2020
    Nicooke Zaterdag 29 juni 2020
    Polletje dinsdag 30 juni 2020
    Xarbero woensdag 1 juli 2020
    Etwien vrijdag 3 juli 2020
    Starsplash zaterdag 4 juli 2020
    Pyongwon maandag 5 april 2021
    Phadd-F woensdag 1 april 2082

    Aantal deelnemers: 22

  15. #895

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik begin ook minder in een opening in 2020 te geloven. Soit, ik hoop echt dat ik de gok op de openingsdatum niet win hoor

  16. #896

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat iedereen hier hoopt dat Simon wint

  17. #897

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Bij de start van het winterseizoen is de eerste editie van de Rookburgh Gazette verschenen. Hieruit blijkt dat er, naast het restaurant Uhrwerk, ook een Bar 1919 en een snoepwinkel Emilie zal zijn in het gebied.

    Naam:     Rookburgh.jpg
Bekeken:  887
Groote:   517,1 KB

    Hopelijk wijst dit op een opening in 2020!

  18. #898

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Hopelijk wijst dit op een opening in 2020!
    Ik moet toegeven.. dat is de eerste keer dat ik zo iets heb van... Nu zal het toch wel dichtbij zijn.

  19. #899

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het stemt mij inderdaad ook wel terug een stuk hoopvoller voor een opening in 2020. Meer dan een jaar op voorhand al op deze manier gaan teasen zou ik apart vinden, maar het kan natuurlijk...

  20. #900

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het zou me toch heel sterk lijken als ze 2020 niet halen. Misschien niet de seizoensstart, nee.. maar veel van hun projecten zijn in Juni geopend (en Chiapas was oorspronkelijk) ook voor rond die periode gepland. Dus als we daar van uit gaan hebben ze nog 7 maanden.. dat moet toch zéker lukken.

    Maar ik blijf hopen dat - zoals Siroccofreakske het al juist schreef - dat Simon gaat winnen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •