Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
Ik kan me niet van het idee ontdoen dat die bogen zomaar geplaatst zijn als extra decoratie om de muur minder 2D te laten lijken.

Zou het kunnen dat hier al rekening is gehouden met een toekomstige attractie die hier onderdoor zou gaan of een extra weg die door de bogen zal gaan? Zou er bv een weg naar boven kunnen gemaakt worden zodat je effectief op die muur zou kunnen gaan rond wandelen? Of kan je nog iets anders met die bogen doen?

Het zou kunnen dat ik helemaal mis zit, ik heb de situatie niet meer in het echt gezien (is al weer van september geleden dat ik nog daar was), maar toch.. PHL een beetje kennende is niet vooruit plannen en iets 'zomaar' doen niet echt hun ding. Wat denken jullie?
Ik zie het wel mogelijk dat je eronder door kan lopen, en - misschien - dat er een deur in de muur komt onderaan, maar ook niet meer dan dat.

'Zomaar als extra decoratie om de muur minder 2D te laten lijken' zou ik het nu ook niet noemen. Het is toch een redelijk hoge muur en het lijkt me toch niet slecht dat die wat extra ondersteund wordt. Zo'n "bogen" heten niet voor niks steunberen he Ik denk dat de bedoeling vooral was dat de constructie zo duurzaam mogelijk is en dan zijn zo'n uitgewerkte steunberen een behoorlijk knap bedacht idee, vind ik.