X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De muur zal op die plek moeten blijven, niet zozeer vanwege blik op de parking, maar vooral omdat deze in het verlengde van de grote drop van Chiapas ligt en dus belangrijk is om het geluid van deze baan tegen te houden.

    Achter de kaizerplatz ligt een klein weitje (waar Quantum deels op staat). Als je de grens van deze wei door trekt over de weg heen komt deze exact uit op de plek van de betreffende muur. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit toeval is. Echter wat zou je kunnen bouwen wat op deze manier over de straat heen gaat?

    Het wachthok voor Taron zou dan in de kelder van het gebouw kunnen komen en kan zodoende ook wat mooier/passender gemaakt worden.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik vermoed dat dit veehokstuk op termijn een deel van de ingang gaat worden van het park. Zoals Coasterfrenzy al zei sluit dit stuk mooi aan op de wei en zodoende de Kaisersplatz wat eigenlijk de ideale plaats is voor een ingang waardig aan PHL. Op het veehokstuk kunnen ze dan tickets en infodesks zetten, met eventueel nog een restaurant aan de kant van Klugheim.

    Het zou alleszins een betere spreiding van het volk geven en een echte ingang is iets wat PHL toch wel mist. Die ingang sluit dan ook mooi aan op de conference zaal die achter de shop ligt. Enige nadeel is dat ze die weg nog verder moeten overdekken wat veel geld zal kosten, nuja, aan geld geen gebrek precies daar...
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 31-12-18 om 12:39.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •