X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik begin steeds meer te geloven dat het gebied inderdaad overdekt word. Meer zelfs, dat ze hier net als het Silverado theater met een openschuivend dak gaan werken om zo de dag/nacht verdeling te hebben. Het word hoe dan ook volgens mij héél donker in het gebied zelfs zonder dak (hoge muren aan minstens één kant, achtbaantrack boven een groot stuk van het gebied).
    Op vrijwel elke site wordt er over gesproken dat het eventueel een overdekt gebied wordt.

    Hoewel ik dat idee schitterend zou vinden, ben ik vrij zeker dat Rookburgh een outdoor gebied wordt. Gewoonweg omdat de reeds gebouwde muren aan de Berlijnse mainstreet zijde veel lager zijn en er rond de rest van het gebied nog te weinig muren verrezen zijn.

    Ik blijf erbij dat ik er eerder een avondshow, theater, darkride of die Intamin Ultra Tower zie verschijnen als extraatje dat de lading "nacht" dekt. Het kan ook refereren naar de ERT.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 18-10-18 om 10:49.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Op vrijwel elke site wordt er over gesproken dat het eventueel een overdekt gebied wordt.
    Als ik het Rulantica-topic bekijk zie ik dat een grote dakconstructie best wel wat ondersteuning nodig heeft, wat ik tot hiertoe onvoldoende zie in Rookburgh.

    Het zou natuurlijk wel een makkelijke manier zijn om langs de andere zijde van de fantasy-muur geen torentjes te moeten wegwerken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •