Inderdaad.. Een blok zal er ook altijd moeten zijn voor receptie, ontbijtruimte etc. En daar zullen het gros van de kamers makkelijk bij gezet kunnen worden (je ziet duidelijk meerdere verdiepingen.

Maar ze spreken ook van een uniek samenspel en over interactie tussen hotel en achtbaan.. Als het een beetje hetzelfde systeem wordt als bij Black Mamba/Matamba is het niet echt uniek meer.

Alhoewel.. Als ik de foto van Google zo bekijk dan kan ik me voorstellen dat het grote blok van de concepts boven op de launch/rem tunnel komt. En dan gaat de baan er inderdaad behoorlijk omheen, terwijl er toch nog wel wat afstand tussen Matamba en BM zit..


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Afwachten en zien hoe het precies wordt. Hoe dan ook vind ik het thema en de concept-art wel prachtig en een hotel is meer dan welkom. Al is het maar omdat ze een grote bijdrage leveren tot de aankleding van een themagebied. Kijk naar hoe Black Mamba eruit zag zonder hotel Matamba... .
Maar dat effect kun je ook bereiken zonder hotel. Kijk maar naar de muur tussen Rookburgh en Fantasy in.