X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    zou aan de linkerkant een indoor gedeelte komen?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik gok erop dat het cirkelvormige fundament in het midden iets te maken gaat hebben met een Zeppelin (of dat hoop ik toch).
    Er zijn wel dockingplaatsen voor zeppi's te herkennen in wat al staat. Ik denk in elk geval niet dat die ronde fundamenten pleintjes worden. Daarvoor liggen ze te laag. Wellicht dat wel ondergronds iets komt en dan bovenop een plein ofzo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    zou aan de linkerkant een indoor gedeelte komen?
    De rechthoek die daar staat ingetekent heeft een fundament liggen dat hoger ligt dan de rest van de bouwput (zonder dat er iets onder zit). Dus vandaar de markering. Of het een indoordeel voor de baan wordt weet natuurlijk nog niemand. Eigenlijk verwacht ik wel dat de track hier en daar door een gebouwtje heen zal schieten. Dit zou best een geschikte plaats daarvoor zijn.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Of het een indoordeel voor de baan wordt weet natuurlijk nog niemand. Eigenlijk verwacht ik wel dat de track hier en daar door een gebouwtje heen zal schieten. Dit zou best een geschikte plaats daarvoor zijn.
    Niemand?

    Ik hoop PHL en de bouwfirma's in elk geval wel

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •