X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik heb de grote muur nu ook eens gezien in het echt, en het komt veel mooier over dan op foto. Het blijft een enorm hoog bouwwerk, maar wil daarvoor zeker niet zeggen dat het lelijk is. Ik ben fan!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik heb de grote muur nu ook eens gezien in het echt, en het komt veel mooier over dan op foto. Het blijft een enorm hoog bouwwerk, maar wil daarvoor zeker niet zeggen dat het lelijk is. Ik ben fan!
    Is wel iets dat ik op de duitse fora ook lees. Veel mensen zijn geen fan van de foto's; maar als ze het in het echt hebben gezien is het een stuk beter en meer te verdragen.

    Ben eerlijk gezegd al blij dat ze zo veel moeite nemen om hun geluidsmuur zo mooi te laten inblenden met het Wuze thema. Ben ook benieuwd wat ze met de achterkant gaan doen eigenlijk?

    But hey, het is toch al geen plantenmuur hé. (Alhoewel ik moet zeggen dat ik die tijdens mijn laatste bezoek wel meer kon waarderen, nu hij volledig volgroeid is en er niks meer van die groene golfplaten aan de achterkant zichtbaar is. Alleen dat lelijke plein nog eens weg krijgen hé.)
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •