Euh.. WTF?

Die vleermuis ken ik van River Quest en Waar staat die letter T voor? :s.. Zeer opmerkelijk dit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Huh... "Vergis je niet"?

Ik spreek over prefab objecten en je bevestigd het dus vergis ik me niet, denk ik dan. Haha.

Stalen stellingen moeten per definitie niet gespoten theming krijgen zoals de famous wall die we hier momenteel bespreken. Hier kan men kiezen voor vooraf gefabriceerde theming die men eenvoudig gezegd kan aanhaken en vastzetten.

Niet al het beton wat je nu nog ziet, zal zichtbaar blijven en moet daarom niet worden gethemed. Daarnaast denkend aan het thema zou het niet onlogisch zijn dat er veel met ijzeren platen gewerkt wordt om betonnen gebouwen aan te kleden (zoals de platen tegen de achterzijde van de muur tegen Wuze Town). Die zijn ook op voorhand gemaakt en moeten enkel geplaatst worden. Wat al veel tijd bespaart.

Het is kwestie van tijd dat alles in een zeer grote stroomversnelling gaat komen qua theming.

Ik blijf bij 1 juli 2019.
we hebben het beiden over andere prefab denk ik.

Prefab platen gaan ze niet doen, niet voor de muren tenminste. Dat brengt ze qua theming niveau 30 jaar terug in de tijd. Dat systeem had de gebirgsbaan destijds. Vreselijk ziet dat er uit. Enig Level van detail bestaat dan niet meer daarnaast is het zeer onderhoudsgevoelig. Bij de muren binnen klugheim die al gemaakt zijn (rondom de inversie) zie je ook dat ze dezelfde bouwwijze gebruiken als bij de grote muur hier. Ik zie geen enkele reden om dat nu anders te gaan doen.

Prefab objecten zullen er zeker wel komen, maar niet voor volledige muren. Denk hierbij meer aan balkons, of van die typisch nooduitgang-trappen/ladders. Oftewel: Alles wat niet eruit hoeft te zien als steen of rots. Je zag het ook bij Klugheim. De meeste houten constructies zijn elders gemaakt en later er in gehesen. De nokken van de daken met de draken zijn in de zilvermijn hal vervaardigd.

Juli 2019 lijkt me desondanks niet heel onrealistisch