X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Het is natuurlijk een dubbeltje op z'n kant. Net voor de zomervakantie het publiek teasen kan door de massa occasionele bezoekers worden opgevat als "Het part zet iets fantastisch neer, maar daar hebben we nu niks aan". Ik heb de ballen verstand van marketing, maar misschien leg je als park nu beter de focus op de zomer, met shows, langere openingstijden, en het nog steeds nieuw en verbluffend ogende Klugheim. Pas in september mogen de 2x Spass-Leute gratis terugkomen. Hun bezoek ligt al grotendeels vast, dus misschien beter dan wat meer info verschaffen over F.L.Y.?
    Ik snap je punt wel. In de praktijk zou het echter als volgt moeten werken:

    Bezoeker komt naar park.
    Bezoeker ziet dat er volgend jaar een nieuwe TOP-attractie komt. -> Info zit in geheugen van bezoeker.
    Bezoeker moet volgend jaar kiezen naar welk park ze gaan: Oh, ik herinner me dat PHL iets nieuws gezet heeft. Zag er wel vet uit. Laten we gaan kijken wat het is.

    In de praktijk zal niet snel iemand zich bekocht voelen omdat er een nieuwe attractie gebouwd wordt. Mensen snappen normaal wel dat zoiets niet op één dag klaar is .. Dus het voordeel is dat deze vorm van reclame amper tot geen negatieve bijwerkingen heeft.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    In de praktijk zal niet snel iemand zich bekocht voelen omdat er een nieuwe attractie gebouwd wordt. Mensen snappen normaal wel dat zoiets niet op één dag klaar is .. Dus het voordeel is dat deze vorm van reclame amper tot geen negatieve bijwerkingen heeft.
    Als je het hebt over bekocht voelen, denk ik dat je het alleen hebt over mensen die al in het park zijn. Ik denk dat Earlyspencer's punt vooral was dat mensen hun bezoek gaan uitstellen naar volgend jaar als ze zien dat er dan iets nieuws komt.

    Ik ben zelf ook al jaren mijn bezoek aan PHL aan het uitstellen om die reden. In 2013 rees het idee voor het eerst om het park te bezoeken, na Chiapas. Dat is er dan niet van gekomen. In 2015: konden we gaan, maar dachten we: wachten tot Taron opengaat. 2016: "iedereen gaat nu voor Taron, we zouden beter nog een jaar wachten tot het rustiger is." En dan vorig jaar: ze zijn juist begonnen met iets nieuws te bouwen, we zouden beter weer wachten.

    Maar gezien ze altijd oude attracties slopen voor nieuwe hebben we het dit jaar dan maar definitief in de agenda gezet, anders zijn alle oude attracties weg en die wil ik toch ook wel gedaan hebben Met ook weer in het achterhoofd het idee dat mensen omwille van FLY misschien hun bezoek in de zomer tot volgend jaar gaan uitstellen, waardoor het misschien dit jaar iets rustiger is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •