X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Waarschijnlijk wordt het inderdaad een lobbygebouw met gethematiseerde buitenkant zoals Matamba en Ling Bao.

    Dat de buitenkant theming krijgt, ben ik rotsvast van overtuigd, ook wat betreft de muur naast F.L.Y. Als dit een simpele muur wordt zoals bij de andere 2 hotels, maar proper afgewerkt, dan is het al beter dan sommige andere stukken.

    Het Crazy Bats gebouw, Silverado theater, en de achterkant van Klugheim zijn nog de laatste, grote overblijvende stoorzenders.

    Rekening houdend met dat de eerste twee binnen ten laatste 10 jaar zijn verdwenen (ik maak nu een ruimere schatting zodat ik geen tegenreacties uitlokt deze keer en de discussie terugbreng ) en er met de achterkant van Klugheim nog iets gedaan zal worden, blijven er niet veel lelijke buitenkanten van de omwalling meer over.

    Ik denk hierop afgaande dat het park is er wel mee bezig is en dat de buitenkant van het park wel opgeknapt zal worden, zodat het gevoel van binnen het park toch al iets of wat naar buiten komt.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 31-07-19 om 19:10.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •