Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
Ik Zie presies witte kabels net onder de vensters lopen. zouden dit stroomkabels kunnen zijn?
Zo ja zou dat verduisterend glas kunnen zijn. ik durf nog verde te gaan een glazen plafond met verduisterend glas. instant nacht.
dit weecht niet zo veel als beton en heeft het voordeel dat de Dag makelijk te doen is+ en indoor gedelte
Met de ramen van de Rookburgh ingang gaat sowieso nog iets gebeuren.

Verduisterend glas zou wel nice zijn. Plaats Rookburgh onder een enorme glsskoepel met verduisterend glas en de "beleving bij dag en nacht" discussie is opgelost. Haha.

Ik heb de plakkaat nog eens bekeken.
Er staat: "Ontdek een nieuwe dimensie van interactie tussen themagebied, attractie en beleving bij dag en nacht."

Wat ik hieruit zeker begrijp:
- slechts 1 attractie (nl. FLY)
- naast interactie tussen themagebied en attractie (zoals alle Phantasialand themagebieden heeft), is er ook interactie met de beleving van dag en nacht.

Vooral het deeltje 'nieuwe dimensie' triggered mij... Een nieuwe dimensie van interactie? Het is me een raadsel wat dat zou kunnen betekenen.

Wat betreft 'beleving bij dag en nacht' zou ik de hierboven vernoemde glaskoepel die verduisterd kan worden, wel voor mogelijk houden. Hoewel de structureren van de muren er momenteel niet stevig genoeg uitzien voor dit idee van een overdekte constructie.