X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het team dat de beton-werkzaamheden voor Universal Rocks doet is aangkomen en al heel hard aan de slag:





    Foto's ©HookahMan @Phantafriends.

    Op de laatste foto kun je al goed zien dat er een soort drakenhoofd ontstaat in de wand. Hier uitvergroot:



    Vergroting gemaakt door nico98 @phantafriends.

    Nu is dit nog maar een begin, maar persoonlijk ben ik er op dit moment nog niet echt overtuigd van. Benieuwd hoe het uiteindelijk gaat uitpakken.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    sorry als ik nu iets doms zeg. maar is er geen mogelijkheid dat rookburgh indoor wordt? je ziet nu bijna overal muren. ik zag ook al een foto bij tussen maus au chocolat en de mainstreet in waar een soort muur gebouwd wordt.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    sorry als ik nu iets doms zeg. maar is er geen mogelijkheid dat rookburgh indoor wordt? je ziet nu bijna overal muren. ik zag ook al een foto bij tussen maus au chocolat en de mainstreet in waar een soort muur gebouwd wordt.
    Je bent niet de eerste die het vraagt, vooral de zin "Bij dag en nacht" hint daar wel heen, maar nee. De constructie om het indoor te zetten is normaalgezien volstrekt anders. PHL kennende hadden ze dan ook eerst de hal gebouwd om zeker te zijn dat niemand ziet wat er komt.

    Natuurlijk is niets onmogelijk, zeker met dat park niet. Echter was het wel voorspelbaar dat langs deze kant een grote muur zou komen om geluidsoverlast naar de buren to te beperken. Die muur is hoger dan iedereen verwacht had, maar waarschijnlijk gaat hij niet veel verder lopen dan MaC en zal er geen muur komen aan de kant van Hotel Tartüff en de Straatkant.

    Zo'n hoge muur kan natuurlijk wel helpen bij een lekker klaustrofobisch gevoel in het gebied.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •