X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als dat echt een voorstelling is van een kamer, dan kan het misschien wijzen op een budgetvriendelijk hotel?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Kamers zien er wel heel klein in, je kan met moeite lopen in je kamer. Bijzonder.

    Aangezien dit nog volledig gebouwd gaat moeten worden bevestigd voor mij nog maar eens dat we gaan moeten wachten tot 2020 voor dit project.
    Ik ben geneigd het hier mee eens te zijn nu. Echter denk ik dat er een goede reden is om dit vandaag bekend te maken. Hotelkamers worden vaak als kant en klare modules aangeleverd. Wellicht dat die er binnkort aan komen. Zeker de kokers die op de concepten te zijn zijn lijken me niet in een betonnen ruimte te passen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Als dat echt een voorstelling is van een kamer, dan kan het misschien wijzen op een budgetvriendelijk hotel?
    Daar zat ik ook aan te denken. Echter de betiteling onder de concept geeft me wel het idee dat dit een type kamer is, maar dat er ook nog andere types komen. Die dus wellicht ook groter/duurder zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •