Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
Puur afgaande op uw uitleg hier want illegale foto's bekijken zou ik niet durven uit schrik voor een levenslang verbod op PHL ... iedereen van PHL: gelieve niet verder te lezen!!!!!

Als ik de foto's zo bekijk: 2021 ... al hoop ik dat ik ongelijk heb!
Nee, ik heb ze ook maar 'per ongeluk' gezien hoor. Heb er al spijt van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Er is toch aardig wat track bij gekomen sinds de laatste "update".

De betonlplaat links is - als ik me niet vergis - het gedeelte dat boven de rangeertrack/onderhoudsloos van de baan ligt. Het ziet er hetzelfde uit als de laag die boven de launchtunnel is gezet. Het zou me niet verbazen als beiden een groot gebouw gaan hebben. Wellicht 2 helften van het hotel. De ene met receptie de andere met een park restaurant er onder. Je herkent ook bij beiden hetzelfde gat ongeveer in het midden (gat boven de launch is goed zichtbaar op google maps). Ik vermoed dat daar een lift of trappenhuis oid komt.

Helemaal links is er wel al theming op de muur gezien, maar die is nog niet in de juiste kleur. De rest van de muur zijn stellingen zichtbaar en lijkt voor een groot deel het draadwerk (waar later beton op gesmeerd wordt) al te bevatten. Ik denk dus niet dat het nog lang duurt voordat daar iets te zien gaat zijn.


De foto van Taron hierboven laat wel de kant zien die al ver af was. Als ik me niet vergis was rond die tijd nog aardig wat werk aan de andere kant van de bouwput. Daarentegen is wel duidelijk een verschil te zien tussen het gedeelte van Rookburgh dat nu al het verste af is en dan loopt Rookburgh toch duidelijk achter. Als ze veel prefab kunnen plaatsen kan zomer 2019 nog wel, maar denk dat begin 2020 inderdaad realistischer is.

Gevoelsmatig vind ik de bouwwerf deze keer erg traag gaan. Het was net alsof bij de andere zaken meer vooruitgang was te zien.
Ja, ik dacht ook wel dat er een groot gebouw op zou komen, indd het hotel ofzo.

Had het draadwerk nog niet gespot, goed gezien indd. Wel ene beetje jammer dat het weer een relatief platte gevel gaat worden. (Relatief, want Phantasialand natuurlijk.), maar ik had toch graag gezien dat er aan de andere kant van de nieuwe Wuze-muur iets van een gebouw ging staan ofzo. Nu goed, kan altijd nog.

Foto van Taron, was maar een selectie hoor. Andere kant van de werf zat ook al best ver op zich. Ze waren nog wat huizen aan het afwerken op het 'dorpsplein', maar de track was al volledig af, rotsen etc ook, beplanting overal in opstartfase.

Begin/midden maart waren de eerste testritten van Taron, denk niet dat we dat nog halen met FLY. Vandaar dat ik redelijk zeker ben dat ze 2019 niet meer halen.