X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Grappig dat je Black Mamba kort noemt, maar ik begrijp wat je bedoeld.

    Ik liet bij Taron de launch als blockbreak erbuiten. Ik zei "blijven gaan van begin tot einde" waarmee ik bedoel dat de trein niet wordt afgeremd tijdens de rit (ik zal het nu maar zeggen dat ik de trimbreaks voor de laatste bocht ook weer buiten beschouwing laat omdat het betrekking heeft op de laatste 5 seconden van de rit).
    Je bedoelde dus blockbrake ipv blockbreak. Want dat laatste vat ik op als blok sectie, maar dat is niet noodzakelijkerwijze een fysiek rempunt. Dan ben ik mee. En BM is wel relatief kort hoor, met 768 meter is het de 6de kortste B&M inverted (5de als je de klonen weglaat) van de 32 banen die gebouwd zijn. Maar ik doelde eigenlijk niet op zijn lengte, eerder op het te kort zijn om een nuttige blok sectie middenin de baan te hebben, zoals bv. Raptor wel heeft.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Je bedoelde dus blockbrake ipv blockbreak. Want dat laatste vat ik op als blok sectie, maar dat is niet noodzakelijkerwijze een fysiek rempunt. Dan ben ik mee. En BM is wel relatief kort hoor, met 768 meter is het de 6de kortste B&M inverted (5de als je de klonen weglaat) van de 32 banen die gebouwd zijn. Maar ik doelde eigenlijk niet op zijn lengte, eerder op het te kort zijn om een nuttige blok sectie middenin de baan te hebben, zoals bv. Raptor wel heeft.
    Ja, hoe dan ook, ik had het algemeen gewoon over dat (ik denk dat) de trein tijdens de rit niet afgeremd zal worden maar terug iets anders.

    Ik denk zoals sommige mensen hier ook vermoeden, dat er een tweede launch zal zijn zoals bij Taron, zodat er 2 treinen tegelijk op de baan kunnen. Natuurlijk gaat dit al door het waarschijnlijke darkride gedeelte dat er komt, maar ik bedoel dat er twee treinen tegelijkertijd over het - laten we het zo noemen - actieve deel van de baan kunnen rijden. Er zijn geloof ik 4 90° baandelen met lanceerstukken. De rechte lancering die al in de tunnel gemonteerd is, lijkt mij voldoende om de trein te lanceren. Zou het dan niet eerder kunnen dat die 90° baandelen de tweede lancering (al dan niet met een kleiner recht stuk lanceer track) vormen om een tweede lange lancering zoals bij Taron te vermijden wegens plaatsgebrek?

    Alvast mijn excuses, ik discussieer en voorspel graag. Haha.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •