Dat hotel zou inderdaad nog best snel kunnen gaan, maar de rest van het gebied weet ik toch zo zeker nog niet. In het algemeen is veel ruwbouw te zien, maar dichtbij de weg lijkt die zelfs nog te ontbreken. En ruwbouw is normaliter het gedeelte dat juist het snelste gaat. De afwerking is hetgene wat tijd nodig heeft.

En gezien de toestand van de ruwbouw heb ik het idee dat ook in de gedeeltes waar de ruwbouw wél al staat, er nog veel ruwbouw bij moet komen. Afgezien van de geluidsmuren en een hoekje dat heel dicht bij de Berlijnse straat staat, is er eigenlijk nog weinig in de hoogte gebouwd. Bijna alles ligt nog in het gat. Gezien dat hoekje nabij de Berlijnse straat al ver af gethemed is (pannen op de daken, schoorstenen, etc.) ga ik er van uit dat de rest van het gebied ook ongeveer deze hoogte moet gaan bereiken (uiteraard zullen daar wat variabeles in zitten, anders wordt het te ééntonig). Ik zie 2019 ook niet echt meer lukken. PHL heeft in het verleden laten zien dat ze opeens enorm snel kunnen gaan, maar dit lijkt me iets té.