X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat 2019 nog steeds haalbaar is, hoor. Veel theming onderdelen zijn wellicht reeds gemaakt en liggen ergens opgeslagen.

    Nu is men bezig met de grote muur en ik denk dat wanneer die klaar is en het zicht op de site blokkeert, dat het dan op de site misschien wel is snel kan gaan (met de geheimhouding waar ze aan vastklampen, in gedachten).

    Ik heb de site nog eens goed bekeken en eigenlijk is er al veel gedaan. De meeste theming is wellicht de muren die reeds deels gebouwd zijn en nog steeds in aanbouw zijn, vanaf de Wuze hal tot voorbij Maus au Chocolat en dan die muur aan de achterkant van de Berlin mainstreet. Dan waarschijnlijk nog eens muren of gebouwen aan de Berggeiststraße zijde en de site is omgeven door thematische muren.

    Het deel van de baan dat ondergronds ligt wordt darkride en daarin kan men theming en tijd besparen. Ook doordat de trein zijwaarts gericht is, zou er enkel aan één zijde theming moeten komen want de achterzijde is niet zichtbaar.

    Dus we hebben al de prefab theming, de snelle evolutie van de muren en de beperkte theming van het darkride gedeelte.

    Daarnaast moet je denken dat qua beton voornamelijk "enkel nog" de maintenance bay voor de treinen, een sanitairblok, kraampjes of restaurant gebouwd moet worden. Ik verwacht niet dat er in het midden van de site veel gebouwen zullen komen te staan, zoals vele fans denken. Misschien wel enkele hele grote gebouwen.

    Als ik de billboards bekijk, gok ik dat het gaat zijn wat je ziet. Voornamelijk het station en de wachtrij zullen ondergebracht worden in een rij van gebouwen.

    Als voorlaatste alle decoraties zoals een Zeppelin, tandwielen en andere steampunk of industriële elementen die men enkel nog moet plaatsen.

    En tussendoor nog het vervolledigen van de baan zelf, wat op zich ook niet veel tijd kost.

    Het kan dus allemaal vrij snel vooruit gaan en dit maakt voor mij een opening in 2019 zeker nog mogelijk.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 09-10-18 om 18:50.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •