X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wat ik wel mooi vind om te zien is dat er een gigantisch wachtrij-plein voor Talocan is gecreerd, dat nu al eigenlijk zelden nog vol staat (het wordt wel gebruikt, maar slechts voor een paar rijen). Het is ook wel duidelijk dat dit plein slechts tijdelijk is. De wachtrij die dan over blijft is wel erg klein, maar als ze het inderdaad voor elkaar krijgen de rij binnen dat deel te houden zijn ze goed bezig. Het zou me echter ook niet verbazen als de meandering enkel tijdelijk weg gaat en later ondergronds terug heropend wordt.
    Ik verwacht eigenlijk dat er op termijn een grote wand of gebouw tussen de mexico-zone en de Klugheim zone komt om die beter visueel te scheiden, misschien zelfs met aansluiting op dat stuk achter de kaiserplatz. Ik zie die meandering op die schaal niet ondergronds terugkomen. Zouden er ook geen andere uitbreidmogelijkheden zijn voor die wachtrij?

  2. #2

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik verwacht eigenlijk dat er op termijn een grote wand of gebouw tussen de mexico-zone en de Klugheim zone komt om die beter visueel te scheiden, misschien zelfs met aansluiting op dat stuk achter de kaiserplatz. Ik zie die meandering op die schaal niet ondergronds terugkomen. Zouden er ook geen andere uitbreidmogelijkheden zijn voor die wachtrij?
    Wat ze wel eens doen is de wachtrij verlengen buiten de eigenlijke wachtrij. Gewoon met touwtjes door Klugheim heen (rondom dat pad dat rond de eerste bocht van de baan loopt). Maar dat is nu niet echt een optimale oplossing (ik snap sowieso niet waarom ze vaak dat stuk gebruiken in plaats van meer rijen open te zetten in de meandering. Anderzijds is het daar wel een heel stuk prettiger staan aanschuiven dan in die meandering waar niets te zien is).

    Denk dat ALS ze de meandering ondergronds door trekken, deze inderdaad niet zo groot zal blijven als hij nu is. Lijkt me tegen dan ook zeker niet nodig.

    Verder denk ik wel dat je gelijk hebt. Het park heeft aangekondigd dat de groene wand tijdelijk is, en deze ligt exact in het verlengde van het weitje achter de Kaiserplatz. Goede kans dus dat ze daar iets gaan bouwen dat over de straat loopt tot in mexico/klugheim.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •