X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Meer info in blogpost van phantasialand:

    https://phantasialandblog.de/grosse-...elt-rookburgh/

    Het hotel wordt ingewerkt in het themagebied. Wordt dus niet één blok, maar overal her en der kamers door het gebied heen, waardoor er ook een soort interactie tussen FLY en het hotel ontstaat.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik denk overigens niet dat dit een budgetvriendelijk hotel wordt, integendeel. Het lijkt iets heel bijzonder te worden en veel kamers lijken er niet te komen. Mijn inzien gaat dit gewoon dezelfde prijsklasse zijn als de 2 andere hotels. Ibishotels hebben ook niet persé heel kleine kamers, terwijl dit wel budgethotels zijn. Klein wil niet persé zeggen goedkoop. Je gaat betalen voor de ervaring, niet voor de ruimte. Zou me bijvoorbeeld niet verbazen dat het hele themagebied dienst gaat doen als hotel. Ontbijtruimtes e.d. lijkt me het hotel zelf al te klein voor.
    Gedeeltelijk heb je daar gelijk in. Maar gezien er nog 2 hotels binnen het resort zijn lijkt het me logisch dat ze voor dit hotel niet dezelfde prijs kunnen vragen als voor Ling Bao of Matamba, waar de kamers 3 of zelfs 4 keer zo groot zijn. Formaat speelt wel degelijk een rol daardoor. Als je voor het zelfde geld (of misschien maar een habbekrats meer) een kamer in Matamba kunt krijgen, waarom zou je dan nog in Charles LIndberg gaan liggen?. De meeste mensen die blijven overnachten zijn niet achtbaanfan genoeg dat ze zo een enorm kleine kamer nemen om een mooie foto van FLY te kunnen schieten. (en dan nog: Elke kamer zal een ander zicht hebben).

    Tenzij ze iets speciaals kunnen doen met het themagebied (bijvoorbeeld: Ook een restaurant en bar die in de avond geopend blijven waardoor Rookburgh tevens als uitgaansgebied kan gaan werken) dan zou je een reden hebben om in dezelfde prijsklasse te blijven, maar als het themagebied gewoon gesloten blijft voor hotelgasten, of wel open blijft, maar er niets speciaals te zien/doen is, gaat niemand een LingBao prijs betalen.

    Wat me overigens wel op valt: Er is lijkt maar één bed te zijn op de tekening. Dus wellicht is dit enkel de slaapkamer van een grotere hotelkamer. In dat geval kan ik me wel voorstellen dat de prijs voor dit nieuwe hotel zelfs hoger gaat liggen dan LIng Bao.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 20-12-18 om 13:12.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •