X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    WAUW WAUW WAUW. 4 jaar geleden verraste Phantasialand mij met Taron die op slag mijn nummer 1 werd. Vandaag doen ze het weer. F.L.Y. ... sprakeloos ... WAUW WAUW WAUW. Nummer 1!!!!
    Wat ik me wel afvraag, is er genoeg 'belevenis' in het gebied? Op Alt Berlin en de Kaisersplatz lopen er (toch als ik er ben) acteurs rond en die geven het gebied een meerwaarde, het lijkt echt alsof je in een bewoond gebied rondloopt. Is dit hier ook het geval, want zonder infill en met een paar treinen die passeren als kinematica kan het ook wel 'doods' lijken. Sowieso lijken er mij niet veel bewegende onderdelen te zitten in het gebied (bv geen windmolen zoals in Klugheim) waardoor het wel leuk zou zijn als er ook effectief 'acteurs' rondlopen zodat het een 'echt' gebied lijkt. Al kan dit nog veranderen als het hotel open gaat natuurlijk, want dan heb je sowieso meer volk dat passeert, of zie ik dit verkeerd?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2020 - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Wat ik me wel afvraag, is er genoeg 'belevenis' in het gebied? Op Alt Berlin en de Kaisersplatz lopen er (toch als ik er ben) acteurs rond en die geven het gebied een meerwaarde, het lijkt echt alsof je in een bewoond gebied rondloopt. Is dit hier ook het geval, want zonder infill en met een paar treinen die passeren als kinematica kan het ook wel 'doods' lijken. Sowieso lijken er mij niet veel bewegende onderdelen te zitten in het gebied (bv geen windmolen zoals in Klugheim) waardoor het wel leuk zou zijn als er ook effectief 'acteurs' rondlopen zodat het een 'echt' gebied lijkt. Al kan dit nog veranderen als het hotel open gaat natuurlijk, want dan heb je sowieso meer volk dat passeert, of zie ik dit verkeerd?
    Vergis je niet, we zijn met 3 unaniem er over eens dat Rookburgh met voorsprong de meest gedetailleerde zone van ver gehele park!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •