Even verschieten deze ochtend toen ik het bericht zag... maar voor mij is dit het bericht dat we mogen rekenen op een opening in 2020... Anders hadden ze volgens mij toch ook wel meteen een openingsdatum meegestuurd, al was het maar vaag als 'zomer 2019' of zo.

Budgetvriendelijk hotel zie ik hier ook niet meteen gebeuren. Ok, de kamers lijken me eerder klein te zijn, maar daar staat wel tegenover dat je volgens mij in een echte immersive wereld zal slapen (te vergelijken met Disney's Star Wars Hotel). Dit betekent volgens mij ook dat er nog meer oog zal zijn voor details, zodat je hier zeker wel wat te bekijken hebt.

Een tweede attractie lijkt me echter toch nog steeds mogelijk. Het hotel zal vooral bovengronds gebouwd worden, met receptie etc. op gelijkvloers. Daarboven de kamers, waarbij je ook de interactie hebt met de achtbaan die volgens mij wel heel dicht langs je passeert. Ik vraag me enkel af hoe comfortabel de kamers wel zullen zijn dan... (lees: privacy, geluid...). De tweede attractie kan dan ook nog op het gelijkvloers gebouwd worden, of ondergronds, want daar hebben ze toch ook al ervaring mee.

In elk geval, veel wijzer zijn we volgens mij nog niet geworden. Dus opnieuw: time will tell!