X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Mensen, embed eens de insgragramposts ipv links te plaatsen...
    Ik vind deze site heel onhandig als het aankomt op foto's en filmpjes aan je posts toevoegen. Dus nee.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik ben een beetje de orientatie kwijt waar ik dat pad en die deur moet plaatsen.

    Daarnaast lijkt de poort me ook erg klein te zijn. Die eerste doorgang in Berlijn vond ik al erg klein, maar had verwacht dat hier nog een grote doorgang zou ontstaan met een 2e grote doorgang naast Maus au Chocolat. Maar die laatste lijkt ook niet zo heel groot te worden.. Benieuwd hoe dat gaat werken, want ook Klugheim heeft een aantal vrij smalle ingangen die toch wel degelijk voor bottlenecks zorgen.

    Dit is achter de kikkertjes, vlak tegen het Wuze Town gebouw. Deze ingang bevind zich onder die grote ijzeren pilaren (die 8 grote bruin/zwarte palen met die platen tegen aan de achterkant, aan het gebouw van Wuze Town) waar de muur is tegenaan gebouwd.


    We weten niet met zekerheid of deze deur gebruikt zal worden, hoewel ik denk van wel. Had het enkel voor personeel geweest dan had het RB teken er niet opgestaan. Want dat had het geen belang gehad om te weten dat Rookburgh achter deze deur ligt.

    Dan zijn er dus 3 ingangen maar ik gok nog op een 4e ingang langs de RfA trappen. Dan hebben we er 2 in Berlijn en 2 in Fantasy. Dat moeten die "kleine" deurtjes de guestflow wel aankunnen. Alhoewel, als ik naar Klugheim zie op drukkere dagen...

    EDIT
    Er is een nieuw filmpje opgedoken van de Wuze muur.

    Opvallend: er is aanpalend een verhoogje gebouwd... Een openlucht podium voor een show of meet&greet? Of een zitgedeelte voor de snackstand er tegenover?

    Laatst gewijzigd door yelle8; 25-03-19 om 11:21. Reden: video embeded...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •