Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Is dat zijwaarts gericht niet alleen maar voor het in- en uitstappen? Zo had ik het toch begrepen.
Er zit na het vermoedelijke station nog een heel lang gedeelte dat zijwaarts gericht is en meerdere segmenten heeft. Kan bijna niet anders dan dat dit een soort darkride gedeelte wordt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Ik denk dat 2019 nog steeds haalbaar is, hoor. Veel theming onderdelen zijn wellicht reeds gemaakt en liggen ergens opgeslagen.

Nu is men bezig met de grote muur en ik denk dat wanneer die klaar is en het zicht op de site blokkeert, dat het dan op de site misschien wel is snel kan gaan (met de geheimhouding waar ze aan vastklampen, in gedachten).

Ik heb de site nog eens goed bekeken en eigenlijk is er al veel gedaan. De meeste theming is wellicht de muren die reeds deels gebouwd zijn en nog steeds in aanbouw zijn, vanaf de Wuze hal tot voorbij Maus au Chocolat en dan die muur aan de achterkant van de Berlin mainstreet. Dan waarschijnlijk nog eens muren of gebouwen aan de Berggeiststraße zijde en de site is omgeven door thematische muren.
Vergis je niet.

Er zullen zeker prefab objecten komen. Je ziet bij de grote muur dat er twee enorme gaten open gebleven zijn. Ongetwijfeld dat daar nog prefab objecten komen. Ook het grote ei-vormige ding in het midden is me te plat om zo leeg te laten, dus ook daar verwacht ik nog wel iets.

Maar er is ook weer enorm veel beton gestort en er zullen nog veel stalen stellingen komen die gethemed moeten worden. En juist die theming gaat normaalgesproken het meeste tijd in zitten. Nu kan ik me voorstellen dat dit wat makkelijker is dan rotsen, maar toch is daar nog veel te doen.