X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    zou die vleermuis iets te maken hebben met de nacht?

    Die gaten er naast zijn ook best vreemd ze zijn 2 verdiepen hoog wat in mijn ogen plaats laat voor een rails met een hangende zeppelin met gasten.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    zou die vleermuis iets te maken hebben met de nacht?

    Die gaten er naast zijn ook best vreemd ze zijn 2 verdiepen hoog wat in mijn ogen plaats laat voor een rails met een hangende zeppelin met gasten.
    Dat laatste zou misschien kunnen, maar dan heb je wel 2 soortgelijke attracties heel dicht bij elkaar (Die door jou beschreven zeppelin en Würmling Express). Daarnaast zou het ook vrij bizar zijn dat gasten van daaruit een zicht hebben op de vijver en dito ander themadeel, want niet zo heel logisch is. Daarom verwacht ik eerder gewone 'thematisatie', al dan niet in de vorm van een zeppelin ipv een attractie.

    Waar ik nu net over denk: PHL kan perfect een soort immersive tunnel maken 'in' dit gebied (letterlijk in de kelder dan). Het thema, al is het momenteel nog heel breed, kan zich hier perfect voor lenen én het zou een mooie knipoog zijn naar het verleden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •