Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
Vond dat je dat ook zag bij Black Mamba bij de opening van Taron. Heb er sindsdien nooit echt lang moeten aanschuiven.
Bij BM was de populariteit ruim voor opening van Taron afgenomen, maar ook dit jaar heb ik - zelfs op doordeweekse dagen - al geweten dat de extra verlengde wachtrij open was.

Ook bij Colorado is er een extra stuk wachtrij bij gekomen, die toch wel vaak voor een deel in gebruik is.

In het algemeen heb ik het idee dat het park beduidend drukker wordt en de rijen weer terug langer aan het worden zijn (Zeker sinds de opening van Taron). Nu zal de opening van FLY de drukte wellicht iets meer spreiden, ik denk niet dat het effect op Taron heel groot gaat zijn. Ik heb ook het vermoeden dat de herhalingswaarde van Taron groter is dan die van FLY Gaat zijn. In de ochtend wilt iedereen FLY doen omdat die nieuw is en daarna verwacht ik dat de massa alsnog naar Taron toe trekt.

Bij Taron is ook een Fastpass systeem geinstalleerd (al bij opening) alleen nog nooit in gebruik genomen. Ik kan me voorstellen dat dit ook wat capaciteit weg gaat nemen wanneer ze het systeem daadwerkelijk gaan gebruiken.