X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

    Als men door blijft werken aan deze baan, is hij tegen einde van de week wel compleet. Het kan echter zijn dat ze de laatste delen nog niet kunnen monteren wegens andere werkzaamheden, maar "Schienenschluß" is in theorie niet ver meer.
    In het geval van Taron is dit gevierd & visueel getoond met een filmpje daags na de effectieve plaatsing van t laatste stuk... Duidelijk een totaal andere communicatiestrategie deze keer...
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het valt me op dat dit forum minder actief is dan andere fora.

    Ik denk dat de onhandige manier van foto's aan je posts toevoegen sommige leden (onder andere ik zelf) weerhoudt om updates te posten. Daarom dat hier geen nieuwe berichten verschijnen.

    Om op je vraag te antwoorden: Er zijn nog wel wat updates sindsdien. Wie zoekt, die vindt.
    Je zou ook gewoon de update kunnen posten ipv de uitleg waarom er weinig reacties komen, kost ongeveer evenveel tijd

    Sowieso zie je overal dat de fora overal (bij heel veel onderwerpen, niet enkel pretparken) veel 'stiller' worden. Volgens mij het logische (doch betreurenswaardige) gevolg van Social Media. Een forum biedt mijn inziens nog meerwaarde door gefundeerde meningen en gesprekken.

    Soit, een van de laatste updates waarvan ik weet heb:


    Zij hebben het waarschijnlijk wel van iemand anders gestolen, maar die bron is (natuurlijk) niet vermeld
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 22-05-19 om 18:57.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten

    Zij hebben het waarschijnlijk wel van iemand anders gestolen, maar die bron is (natuurlijk) niet vermeld
    Sowieso, want tegen dat die tweet gepost werd, waren de foto's al bijna een week oud. Er zijn intussen ook wel nieuwere foto's, maar zoals Yelle ook al aan geeft: Er is letterlijk niets anders op te zien.

    Afgelopen zaterdag ben ik ook zelf in het park gaan kijken, en ook daar kwam eigenlijk niets noemenswaardig uit.

    Het lijkt nu heel erg traag te gaan. Mogelijk wacht men op onderdelen. Echter schijn bedriegt, want langs alle kanten wordt gewerkt aan kleine details die (bijna) niet zichtbaar zijn. Vooral Universal Rocks lijkt goed bezig te zijn. Gezien het meeste echter in kloven, of langs achterkanten gebeurd zijn er geen foto's van. Wel wordt er ergens een beetje beton gestort wat een liftkoker lijkt te gaan worden.

    Ik hoop dat binnenkort nog eens iemand langs gaat vliegen voor wat luchtfoto's. Dat zou een mooi overzicht geven van de werf met complete track.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •