Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Er zit na het vermoedelijke station nog een heel lang gedeelte dat zijwaarts gericht is en meerdere segmenten heeft. Kan bijna niet anders dan dat dit een soort darkride gedeelte wordt.

Vergis je niet.

Er zullen zeker prefab objecten komen. Je ziet bij de grote muur dat er twee enorme gaten open gebleven zijn. Ongetwijfeld dat daar nog prefab objecten komen. Ook het grote ei-vormige ding in het midden is me te plat om zo leeg te laten, dus ook daar verwacht ik nog wel iets.

Maar er is ook weer enorm veel beton gestort en er zullen nog veel stalen stellingen komen die gethemed moeten worden. En juist die theming gaat normaalgesproken het meeste tijd in zitten. Nu kan ik me voorstellen dat dit wat makkelijker is dan rotsen, maar toch is daar nog veel te doen.
Huh... "Vergis je niet"?

Ik spreek over prefab objecten en je bevestigd het dus vergis ik me niet, denk ik dan. Haha.

Stalen stellingen moeten per definitie niet gespoten theming krijgen zoals de famous wall die we hier momenteel bespreken. Hier kan men kiezen voor vooraf gefabriceerde theming die men eenvoudig gezegd kan aanhaken en vastzetten.

Niet al het beton wat je nu nog ziet, zal zichtbaar blijven en moet daarom niet worden gethemed. Daarnaast denkend aan het thema zou het niet onlogisch zijn dat er veel met ijzeren platen gewerkt wordt om betonnen gebouwen aan te kleden (zoals de platen tegen de achterzijde van de muur tegen Wuze Town). Die zijn ook op voorhand gemaakt en moeten enkel geplaatst worden. Wat al veel tijd bespaart.

Het is kwestie van tijd dat alles in een zeer grote stroomversnelling gaat komen qua theming.

Ik blijf bij 1 juli 2019.