X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Door hun stil zwijgen creëren ze wel een beetje een hype. Het stil zwijgen was echter zo lang dat die hype alweer aan het sterven was. Het park hoeft echter niets te doen, deze muur zorgt dat er weer wat leven in de brouwerij komt. Ik zou zelf ook liever hier en daar wat details willen zien. Net genoeg om nog meer te kunnen speculeren. Maar kan er wel mee leven. We zullen uiteindelijk vanzelf wel zien wat het wordt.
    Destijds met Klugheim was de hype veel groter en was er constant iets om over te praten, dag in dag uit. Nu komt er zodanig traag iets naar buiten dat er dagen verstrijken vooraleer er op fora iets op gang komt. Wat ik persoonlijk zeer spijtig vind.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En naast de plek waar het rangeergedeelte moet komen is nog een behoorlijk grote vlakte helemaal leeg. Waar men achter tegen al redelijk ver klaar lijkt te zijn, lijkt het wel alsof vooraan zelfs geen fundamenten staan. De vraag wordt dus wat ze daar van plan zijn. Nu is het logisch dat ze voorin minder ver zijn dan achterin, maar nu is het verschil wel enorm. (of althans: Zo lijkt het, want bij Taron hebben we ook zoiets gezien, maar het leek daar toch minder extreem te zijn)
    Inderdaad, vooraan heb ik ook nog geen fundamenten gezien. Ik gok dat FLY niet tot hier zal reiken. Het is een grote oppervlakte dus er moet nog iets groot komen. Natuurlijk sanitair, food stalls of restaurant, backstage ruimte (opslag) etc neemt veel plaats in beslag en kan op deze plaats komen te liggen maar dan is er nog wel wat plaats over, denk ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ze mogen idd, maar ik vind het geweldig dat ze dat niet doen. Zo is het toch veel spannender? Zoals met Raik, "oh ja, nog een terloops feitje, we hebben ook nog een tweede achtbaan besteld."
    Enerzijds wel, anderzijds duurt het stilzwijgen nu wel heel erg lang en hoop ik dat je gelijk hebt dat er nog een cadeautje a la Raik is in Rookburgh.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Nu gaan ze toch wel iets beginnen geven. of ze willen of niet. De muren zullen details geven bewust of niet.
    ik zou er niet van verschieten als ze een artikel in hun krantje zouden posten na de actie van 1 betaalen 2gaan
    Inderdaad. Ik hoop het!
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 05-10-18 om 19:49.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •