X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik vraag me toch af wat je zo onhandig vindt aan het plaatsen van foto's op dit forum. Je kan zowel foto's als posts insluiten, en het forum laat toe om rechtstreeks foto's te uploaden. Geen idee welke andere optie jij daaraan nog wil toevoegen, maar als je die hebt, zie ik die graag verschijnen in mijn inbox.
    Dan ligt het probleem bij mij want Ik vind nergens op mijn scherm waar ik foto's rechtstreeks kan uploaden...

    In ieder geval bedankt voor de reactie.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dan ligt het probleem bij mij want Ik vind nergens op mijn scherm waar ik foto's rechtstreeks kan uploaden...

    In ieder geval bedankt voor de reactie.
    Naam:     B87D4DBF-2FAC-45E5-B23A-BABF4EFBAE07.jpeg
Bekeken:  1368
Groote:   452,4 KB

    Naam:     894615EE-FA52-4B15-9CDA-9EFC76DC1056.jpeg
Bekeken:  1322
Groote:   123,5 KB

    Naam:     46AACCD3-652D-4697-A85D-491726077811.jpeg
Bekeken:  1296
Groote:   167,6 KB

    Naam:     52175B88-A07C-4118-87D3-D887ABE86CA2.jpeg
Bekeken:  1236
Groote:   174,2 KB

    Voila ;-)

    Ontopic: ik ben GEK op de kleuren van FLY! Een opening, laat staan testen zijn echter duidelijk nog niet voor morgen, maar Phantasialand kennende, heb ik liever dat ze hun tijd nemen op wederom een verbluffende nieuwe ervaring neer te zetten!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Naam:     B87D4DBF-2FAC-45E5-B23A-BABF4EFBAE07.jpeg
Bekeken:  1368
Groote:   452,4 KB
    Bedankt etwien. Ik heb zonet mijn eerste foto ge?pload in de thread van Bobbejaanland als het gelukt is. Ik heb wel een ander startscherm en ben overgeschakeld van de mobiele versie naar desktopversie.

    Bedankt voor de hulp en om niet idioot te reageren zoals anderen.

  4. #4

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Bedankt etwien. Ik heb zonet mijn eerste foto ge?pload in de thread van Bobbejaanland als het gelukt is. Ik heb wel een ander startscherm en ben overgeschakeld van de mobiele versie naar desktopversie.

    Bedankt voor de hulp en om niet idioot te reageren zoals anderen.
    Ik heb ook mijn goeie kanten

    Die bedragen zijn echt EXTREEM!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •