Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
als je niet te ver woont
Tja, dat is het probleem. Wij wonen praktisch op het verste punt van België om naar PHL te gaan, met een reistijd van ongeveer 3,5 uur met de auto. Op één dag is dat dus niet echt doenbaar, tenzij we héél vroeg opstaan. Voor deze zomer hebben we nu een huisje geboekt dat er ongeveer een uur vandaan ligt, alsook van MPG en een halfuur van Toverland. Waarschijnlijk bezoeken we het ook meteen twee keer, het zal zonder terugkomticket zijn maar we hebben wel telkens 40%, dus de "schade" blijft nog beperkt. Hopelijk is het dan niet te druk, we zullen zien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
en inderdaad. PHL uitstellen heeft geen nut. Sinds de bouw van Black Mamba zijn ze al met hun volgende project begonnen nog vóór dat het huidige project klaar was. (Ruim een jaar voor de opening van chiapas werd de westernstad al gesloopt en bij de daadwerkelijke opening van chiapas was de sleuf voor de launch a gegraven.). Zo blijf je dus inderdaad bezig.
Die conclusie heb ik inmiddels ook al getrokken. Ik volg het park nog maar vanaf ongeveer de opening van Chiapas, ik had niet gedacht dat de projecten zich zó snel zouden blijven opvolgen eerlijk gezegd.