Centraal in de bouwput is een relatief grote vlakte vrij, die toch een behoorlijk stuk onder het niveau van de lichtgele/ beige ligt. Op phantafriends heeft iemand dat onlangs ingekleurd als een vijver. Het lijkt mij iets te riskant om een dubbel onderkelderde vijver te bouwen. En gezien ze vlak daarnaast al een vijver hebben en zich waarschijnlijk niet de luxe kunnen permitteren om die oppervlakte aan zoiets te verspillen, lijkt me dat onwaarschijnlijk. Maar ik vroeg me al wel een tijdje af wat ze met die etage zouden kunnen doen.

Zou daar een darkride in kunnen gepropt worden? De wachtrij voor de coaster sluit als ik de tekening goed begrijp een verdieping lager aan. En de beige/lichtgele delen sluiten zowel aan op de tunnel die uit berlijn aankomt als op het grondniveau van Fantasy, wat het vermoedelijk het basisniveau maakt om rond te lopen in het gebied. Iets genre universum der energie of die onderzeeattractie in Europapark heeft geen al te hoge plafonds en lijkt me ook redelijk compact.