X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wat mij wel opvalt aan de screen is dat Chiapas die dag weer heel de dag dicht was. In september toen ik ben geweest ook al... Die is toch vaak gesloten wegens defecten.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Wat mij wel opvalt aan de screen is dat Chiapas die dag weer heel de dag dicht was. In september toen ik ben geweest ook al... Die is toch vaak gesloten wegens defecten.
    Gezien het photoshop is kan die foto best wel al eens wat ouder zijn. Misschien zelfs wel van vorig jaar nog.

    Maart 2015 - juni 2016 = 15 maanden
    De eerste delen van FLY stonden in augustus recht als ik me niet vergis.
    Augustus 2017 + 15 maanden = november 2018

    Het kan uiteraard verschillen, maar het zou me niet verbazen als Phantasialand minstens even lang werk heeft aan FLY als aan Taron. Een opening in 2018 lijkt me heel vroeg. Maar he, altijd welkom hoor
    Alleen kun je voor zoiets volstrekt niet uit gaan van wanneer de eerste delen zijn gezet. Toen de eerste trackdelen van Taron gezet werden, moesten er nog delen uitgegraven worden. Laat staan dat er iets van funderingen stond. Voor Rookburgh is eigenlijk alles al gegraven. Enkel de oprit voor werkverkeer moet nog afgegraven worden (maar die hebben ze nog nodig) en het grootste deel van het beton op de bodem van de kuil ligt al. En laten dat nu net karweitjes zijn waar normaal veel tijd in gaat zitten.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh


    Geen idee of deze tekening hier al ergens stond, maar maakt het mooi duidelijk wat de bedoeling wordt van FLY en zijn launch...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •