X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ga altijd via de link board.pretparken.be, dat scheelt een klik om het forum te openen. Maar voor sommige mensen is blijkbaar inderdaad dat onderscheid niet zo duidelijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik vraag me toch af wat je zo onhandig vindt aan het plaatsen van foto's op dit forum.
    Dat vraag ik mij ook echt serieus af.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dan ligt het probleem bij mij want Ik vind nergens op mijn scherm waar ik foto's rechtstreeks kan uploaden...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Voila ;-)
    Goed, dat is dan al uitgeklaard. Maar als ik dit nog eens mag vragen, je plaatst ook soms links naar bv. Instagram-posts en ik ging er eerst van uit dat je de insluit-tags niet kende. Echter wanneer ik je de vorige keer toonde dat je die post gewoon kan insluiten, zei je dat je dat onhandig vond, wat ik nu al helemaal niet meer begrijp want wat is nu makkelijker dan een ingesloten post? Dat is zelfs nog minder werk dan een foto hier rechtstreeks uploaden. En dan kunnen wij gewoon de foto's zien door over het forum heen te scrollen zonder de post open te moeten doen. In ieder geval, ik vind het alvast een hele upgrade dat dit destijds is mogelijk gemaakt. Natuurlijk ga ik de eerste keer op een embed ook de post openklikken om de foto's groot te bekijken, maar ik vind het heel onhandig als je over eerdere pagina's scrollt op zoek naar een bepaalde foto, wat ik weleens doe, of gewoon eens wat scrollen om de voortgang doorheen de tijd te zien, dat je dan niet in ??n oogopslag kan zien wat er wanneer gepost is zonder op alle links te klikken.

    Anyway, tot zo ver mijn mening daarover.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    [/offtopic][ontopic]
    Mijn excuses

    Wat een werf is dit toch zeg. Ik ben echt serieus benieuwd naar hoe het afgewerkt geheel zal zijn met al die verdiepingen. Klugheim was al zo'n mooi project en als je kijkt hoe 'kaal' Taron er bijligt in vergelijking met Fly valt hij echt in het niets... Iemand enig idee welk budget er in deze werf kan zitten?

    Wat is dat trouwens met die vliegende footer op de tweede en derde foto van die tweet?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Iemand enig idee welk budget er in deze werf kan zitten?

    Wat is dat trouwens met die vliegende footer op de tweede en derde foto van die tweet?
    Ik hoorde reeds meermaals een bedrag van € 58 miljoen passeren, of dit effectief klopt weet ik niet.

    Wat de footer betreft zal dit vast zijn omdat men op die plaats nog bepaalde werken moet doen en een footer hier anders in de weg zou zitten, een andere logische verklaring zie ik niet meteen voor deze zeer eigenaardige verschijning die ik nog nooit eerder elders tegenkwam ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •