X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Even terzijde; op de twitter pagina van de site met de 3 o's staan nieuwe foto's van Rookburgh (Naar een RT van een paar Fransen). Niet al te legaal uiteraard, dus ze gaan er niet al te lang op staan.

    Ik wil jullie niet aanzetten om naar deze illegale foto's te kijken, noch stimuleer ik het maken er van. (Maar kom, we zijn toch allemaal een beetje nieuwsgierig.) =D

    Wel wat nieuwe inzichten door de foto's.

    - Achterkant van de muur die zichtbaar is bij Wuze is nog niet gethemed.
    - Er is een grote betonnen plateau achter de nieuwe geluidsmuur. (Er zit wel wat afstand tussen, het is vooral aan de straatkant gok ik.)
    - Vreemde torenconstructie in het midden. Kan het niet zo goed plaatsen wat ze daar mee van plan zijn.
    - De baan is nog verre van af. Gedeelte na de launch bv.

    Zoals het er nu naar uit ziet begin ik er toch ook voor te vrezen dat 2019 haalbaar wordt.

    Als we even vergelijken met Klugheim in januari (6 om precies te zijn), in hetzelfde jaar dat Taron nog open ging:

    Naam:     DSC00601.JPG.dd37e9630edaec19ec917438630df72a.JPG
Bekeken:  998
Groote:   2,60 MB

    (Bron: Phantafriends btw.)

    Nee, ik begin er vrij zeker van te worden dat dit een gevalletje 2020 wordt.

    (That being said, als je op #rookburgh zoekt op twitter, en je leest een bepaalde conversatie tussen ene Arendo & Yannickvdb, kom je op zeer mooie extra foto's uit; waaronder eentje waar je goed ziet dat FLY door enkele gebouwen en over enkele gebouwen met near-misses zal zoeven. Allé, heb ik van horen zeggen hé.)
    Laatst gewijzigd door Joran; 03-01-19 om 19:02.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •