Met weinig te zien doelde ik volstrekt niet op de geheimhouderij van het park. Als ik daar van uit moest gaan zouden we helemaal niets kunnen zien..

Voor de mensen die het ?cht willen volgen valt er stiekem nog best veel te zien. Zo zijn er recent meerdere luchtfoto's verschenen. De fancommunities houden elkaar ook best goed op de hoogte van alle veranderingen puur door het te omschrijven (aangezien foto's niet mogen). Nu volg ik het zelf nog niet eens zo keihard op als sommige anderen. Neem bijvoorbeeld een Tobi en enkele mensen die dicht bij hem staan: Die weten exact elk detail wat er op de bouwput gebeurd. Het model dat hij (ook nu) er bij bouwt helpt daar ongetwijfeld enorm bij (je kunt immers heel gemakkelijk voor/na situaties terug zien). Het is jammer dat hij het model deze keer niet publiceert.

Maar ook de kleine gedeeltes die we wel kunnen zien gaan traag. Ze zijn al vrij lang bezig de grote muur aan de kant van het park te themen. Kun je makkelijk vanuit een groot deel van het park zien. Echter gaat dit beduidend trager vooruit dan het gedeelte van die muur dat langs Wuze Town ligt.

Alles heeft zijn redenen. Helaas zijn die mij ook onbekend. Maar het zou me niet verbazen als het te maken heeft met een stukje detailwerk.

Het snelste lijkt momenteel nog het Hotel te gaan. Daar zijn wel iets van vorderingen te zien. Het zou me ook niets verbazen als de rest weer verder gaat als het hotel een stukje de hoogte in is gegaan. Simpelweg omdat dan weer een behoorlijk stuk inzicht op de bouwput wordt geblokkeerd door het hotel.