X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    word wel moeilijk je ziet dat de toppen rond zijn je kan er dus geen schoorsteen van maken. Ik kan me niet omidelijk een gebouw voorstellen waar het niet zou op vloeken. of zouden ze werken met en dikke muur waardoor je ze niet ziet. hoe dan ook het zijn gootte gevallen als je de steling bekijkt is dit ongeveer 2m hoog en 1m dik

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    word wel moeilijk je ziet dat de toppen rond zijn je kan er dus geen schoorsteen van maken. Ik kan me niet omidelijk een gebouw voorstellen waar het niet zou op vloeken. of zouden ze werken met en dikke muur waardoor je ze niet ziet. hoe dan ook het zijn gootte gevallen als je de steling bekijkt is dit ongeveer 2m hoog en 1m dik
    Als die muur aan 2 kanten bekleed gaat worden is die op zich ook wel behoorlijk dik natuurlijk. Dus afhankelijk van wat er aan de andere kant komt kan dat toch wel eens zijn ... maar phantasialand kenende zullen ze wel een oplossing hebben die wij in de verste verte niet kunnen bedenken :-p

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •