Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
De bouwvakantie zal ook spoedig beginnen. Dus denk niet dat we voorlopig veel gaan zien of horen.
Sinds de toetreding van die Oostblok-landen tot de EU, is het bouwverlof iets minder strikt, lijkt me. Bovendien worden voor grote werken (met strakke deadlines) vaak uitzonderingen gemaakt. Ik denk niet de vele actuele wegenwerken de enige uitzondering zijn. Ook financieel sterke private ondernemingen kunnen vragen (contractueel eisen?) dat tussen 15/07 en 15/08 wordt doorgewerkt, eventueel met minder personeel.

Dat we weinig te zien krijgen, ligt volgens mij 100% aan de park-strategie en park-structuur. Baron, Fury, Untamed e.a. hadden elk een (soort van) 'making of' op een eigen digitaal medium. PHL houdt meer van geheimzinnig stilzwijgen, wat leidt tot illegale drones en hommeles met de meest gelezen pretpark-website in de Lage Landen (of lag dat aan Adele?).

Dat geheimzinnige kan ik ergens wel appreci?ren: bijna nergens in het park zie je in open lucht een totaalbeeld van de grote buitenattracties. Dat verklaart ook waarom sommigen het park als kleiner ervaren dan het in werkelijkheid is.

Maar het begint inderdaad wel lang te duren, wetend dat in het najaar van 2017 al gemonteerde trackdelen te zien waren.