Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
Die kant van het park had ook gewoon niet overdreven veel horeca: Fantasy heeft enkel dat fastfood-verkooppuntje. Ik geloof trouwens niet dat één restaurant aangevuld met een broodjesbar en chocoladewinkel voldoende is om die horecazee in China te vervangen. Hoewel er schijnbaar ook noedels in het menu zitten. Sowieso heeft een vernieuwing van China naar alle waarschijnlijkheid ook gewoon zelf horeca dus moet er überhaupt niet vervangen worden.
ALS ze al met China aan de slag gaan, verwacht ik dat China Snack en de winkeltjes die tegen de voormalige zilvermijn staan weg gaan. Die worden op zich al volledig vervangen door Broodjesbar en Snoepwinkel (al zijn broodjes uiteraard niet hetzelfde als bratwurst, maar het past beter).

Als ze aan China gaan werken zou er inderdaad ook nieuwe horeca kunnen komen, maar in de 4 jaar bouwtijd zou die weg zijn, dus de vervanging zou in elk geval voor die periode gelden. Het is idd wat ver gezocht, maar ik hoop het wel.

Het idee voor een soort mini-reuzenrad (ook andere varianten als in de afbeelding) is al vaker geuit en zou inderdaad prima in een gebied als Rookburgh passen. Op zich is er genoeg dat je nog prima in die thematiek zou kunnen laten passen, probleem blijft de ruimte. Wat dat betreft hoop ik toch wel dat ze ooit die driehoek tussen Rookburgh en Wuze Town nog bij het thema gaan betrekken.. maar plaats is bij dit park uiteraard een eeuwige discussie.