X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    De bouw ervan duurt nu echt wel zo lang dat de hype bij mij eigenlijk verdwenen is. Als ik dit topic zie denk ik van "ah ja, dit is er ook nog".
    Ik denk dat er veel mensen waren bij wie de interesse in een winterslaap zat, maar met zo'n nieuwe teaser begin je toch weer een beetje te dromen, of niet?

    Van zodra er een openingsdatum bekend wordt gemaakt, zal de interesse bij elke pretparkfan wel terug zwaar pieken, denk ik!

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik denk dat er veel mensen waren bij wie de interesse in een winterslaap zat, maar met zo'n nieuwe teaser begin je toch weer een beetje te dromen, of niet?

    Van zodra er een openingsdatum bekend wordt gemaakt, zal de interesse bij elke pretparkfan wel terug zwaar pieken, denk ik!
    Inderdaad.. Zelfs de Duitse Fanfora (die waarbij elke baksteen "nieuws" is) waren aan het inslapen. Dus het was ook wel nodig. Al verrast het me dat de trailer zo kort na het krantje komt.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik denk dat er veel mensen waren bij wie de interesse in een winterslaap zat, maar met zo'n nieuwe teaser begin je toch weer een beetje te dromen, of niet?

    Van zodra er een openingsdatum bekend wordt gemaakt, zal de interesse bij elke pretparkfan wel terug zwaar pieken, denk ik!

    Ohja, de hype is terug

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •