X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op het Duitse forum opperde iemand een Sloop van de rest van het verwaltungsgebouw. De gedachte spreekt me wel aan. Het gebouw is lelijk en past niet echt meer in zijn omgeving. We weten dat er een sloopvergunning is afgegeven en het lijkt er sterk op dat RB pas in 2020 open gaat, wat betekent dat het nog wat vroeg is om een andere attractie af te breken. De locatie zou perfect zijn voor een centrale receptie en een hotelrestaurant en een aantal kamers erboven (bij Matamba zijn de kamers zonder uitzicht op het park goedkoper, wellicht hier ook iets dergelijks?)

    Er zijn ook nogal wat tegenargumenten. Met name dat er volstrekt niets bekend is over eventuele vervangingen van het gebouw. Hier zitten kleedruimtes in, maar ook de kantine voor personeel. Wellicht dat er voor één jaar een alternatief komt, bijvoorbeeld in Matamba of in Stocks om daarna vervangende personeelsruimtes in dit deel van het hotel in te bouwen, maar het is toch een uitdaging om een jaar zonder te moeten. Daarnaast heb je op die locatie verre van het effect dat er interactie is met de achtbaan, zelfs voor de kamers die wél uitkijken over het gebied.


    Tevens ook een foto van vandaag, waar ik helaas wat minder enthousiast van wordt:


    Met dank an PasXal @ Phantafriends.de

    Ik hoop (en ga er eigenlijk al een beetje van uit) dat de delen die nu nog niet bekleed zijn een Berlijn-thema krijgen.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 21-12-18 om 13:17.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Tevens ook een foto van vandaag, waar ik helaas wat minder enthousiast van wordt:
    ... Ik hoop (en ga er eigenlijk al een beetje van uit) dat de delen die nu nog niet bekleed zijn een Berlijn-thema krijgen.
    Helemaal mee eens. Op zich zou ik het nog oké vinden dat je een stukje van Rookburgh zou zien vanuit Berlijn dat dan als industriezone kan doorgaan. Maar wanneer die fantasy muur zo goed zichtbaar blijft van op de Kaiserplatz zou ik dat toch een aderlating vinden in de perfectiegeilheid die het park meestal aan de dag legt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •