X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op Instagram zijn foto's opgedoken van een nieuwe - en zo de mogelijk 3e ingang - naar Rookburgh. Deze bevindt zich naast Maus au Chocolat.

    De oorspronkelijke poort werd weggehaald en vervangen door een grote boog in de stijl van de ingang in de Berlin mainstreet maar deze lijkt wel een rood kleurtje te krijgen, maar het kan de grondlaag zijn, best even afwachten ... Benieuwd naar het eindresultaat!

    Daarnaast zien we dat de staalwand weer een stukje uitgebreid is. Ik gok dat deze achter de boog door zal aansluiten op de reeds gethematiseerde muur die destijds als eerste gebouwd werd aan de linkerzijde van de remmen en Launch.

    https://www.instagram.com/achterbahn...d=1mwirctue5il
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 19-03-19 om 21:54.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    een nieuwe - en zo de mogelijk 3e ingang - naar Rookburgh. Deze bevindt zich naast Maus au Chocolat.
    Eindelijk! Het leek me bizar om die brandpoort niet enkele metertjes naar achter op te schuiven ten voordele van zo'n extra toegang, maar omdat het zo lang duurde begon ik er aan te twijfelen of ze er ooit wel zou komen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •