X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Van de ene kant mag je wat minder tijd rekenen omdat er geen Raik tussen gebouwd moet worden.
    Aangezien het echt om een nieuwe wereld gaat, veronderstel ik dat ze er ergens toch nog wel wat tussen willen planten. Waarschijnlijk geen achtbaan, maar op zijn minst een winkel en eventueel nog ergens een kleine attractie. Dit zal niet de tijd in beslag nemen zoals Raïk, maar kost toch ook wel wat tijd...

    En zat je aan die kant ook niet met beperking ivm geluidsoverlast? Ook daar zal een oplossing gevonden zijn, die misschien weer extra constructie tijd vraagt...

    Dit zijn beelden vanuit de Würmling Express van een tijdje geleden. Hier zie je de omvang van de bouwput. Is dit nog steeds mogelijk om vanuit de Würmling Express beelden te maken? Wie gaat er binnenkort nog eens naar daar? ;-) :-p

    https://www.youtube.com/watch?v=B44B...utu.be&t=1m53s

  2. #2

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Aangezien het echt om een nieuwe wereld gaat, veronderstel ik dat ze er ergens toch nog wel wat tussen willen planten. Waarschijnlijk geen achtbaan, maar op zijn minst een winkel en eventueel nog ergens een kleine attractie. Dit zal niet de tijd in beslag nemen zoals Raïk, maar kost toch ook wel wat tijd...
    Winkels etc. zijn ook in Klugheim ingebouwt. (er waren daar bij opening 3 horecapunten waarvan 1 restaurant). Ik denk dat je bij Rookburgh niet meer dan enkele snackstands moet verwachten. Dus ook daar op bespaar je tijd. Een flatride plaatsen gaat letterlijk sneller dan het maken van een snackbar.

    En zat je aan die kant ook niet met beperking ivm geluidsoverlast? Ook daar zal een oplossing gevonden zijn, die misschien weer extra constructie tijd vraagt...
    Bij Klugheim was er volstrekt geen geluidswal, die hebben ze volledig met klugheim mee gebouwd. Bij rookburgh zal er ook wel iets van geluidswal moeten komen, maar het grootste deel staat er al van in de vorm van Wuze Town en Maus au Chocolat. Ze moeten dus enkel de achterkant/zijkant van deze gevels themen (in plaats van volledige muren te bouwen zoals bij Klugheim) en eventueel die gevels ietwat verhogen voor de geluidswal. Zal dus per saldo ook op minder werk uit komen.

    Daarnaast denk ik dat de theming voor Rookburgh ook wat simpeler/sneller valt te maken dan die voor Klugheim, maar dat is lastig in te schatten. Vooralsnog ga ik er voor het gemak van uit dat dit hetzelfde is.

    Oppervlakte van beide projecten is ook ongeveer even groot, dus dat maakt ook weinig verschil (rookburgh ik een héél klein beetje kleiner)

    Dit zijn beelden vanuit de Würmling Express van een tijdje geleden. Hier zie je de omvang van de bouwput. Is dit nog steeds mogelijk om vanuit de Würmling Express beelden te maken? Wie gaat er binnenkort nog eens naar daar? ;-) :-p

    https://www.youtube.com/watch?v=B44B...utu.be&t=1m53s
    Dit gaat niet meer, er staan nu hele hoge spandoeken met de aankondiging voor Rookburgh op die plek. Enige plaats waar je nog een héél klein beetje de bouwput in kunt kijken is als je op het hoogste gedeelte van de arkadengang in Berlijn staat en van daar een beetje over de poort nabij Maus au Chocolat kunt kijken.

    Soms kun je vanaf de straat wat zien als de poort toevallig open staat. Maar pottekijkers worden meestal gesommeerd weg te gaan (ivm met hun eigen veiligheid ook, want als die poort open gaat moet er zwaar transport doorheen). Ze hebben zelfs de kieren in die poort en de schuttingen dicht gemaakt om pottenkijkers te weren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •