X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik vind het ook weinig waarschijnlijk dat het gebied dit seizoen zou openen, maar ik sluit niets uit. Ik vermoed wel dat als het gebied af zou zijn, het zou openen ongeacht hoe ver op het seizoen ze al zijn. Immers kan je beginnen met terugverdienen zodra je opent.

    Dan is het jammer dat je de massa van bijvoorbeeld de zomervakantie niet meehebt, maar als je pas het volgend seizoen opent loop je ook de extra bezoekers in het naseizoen mis, terwijl je investering enkel plaats inneemt.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vind het ook weinig waarschijnlijk dat het gebied dit seizoen zou openen, maar ik sluit niets uit. Ik vermoed wel dat als het gebied af zou zijn, het zou openen ongeacht hoe ver op het seizoen ze al zijn. Immers kan je beginnen met terugverdienen zodra je opent.

    Dan is het jammer dat je de massa van bijvoorbeeld de zomervakantie niet meehebt, maar als je pas het volgend seizoen opent loop je ook de extra bezoekers in het naseizoen mis, terwijl je investering enkel plaats inneemt.
    Tgoh, dan zorg je er gewoon voor dat het gebied nog niet af is. Plan de aannemers verder uit elkaar en zet minder manschappen in zodat alles 'net op tijd' klaar is en je hebt dat probleem niet. Sowieso is de kost van de mankracht om te bouwen niet enkel het aantal uur, maar ook de termijn. Ligt die meer in de toekomst, dan kan je betere (lees voordeligere) afspraken maken met alle aannemers, waardoor het minder kost. Ok, je kan er minder aan verdienen, maar je kan het wel als nieuw adverteren bij opening van het seizoen ipv ergens in september...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •