X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 28 van de 61 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 560 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Eventjes tussendoor: Ook over de naam van de achtbaan mogen we beginnen gokken. De werknaam "F.L.Y." is afgekeurd als merknaam. Er zal dus een andere naam moeten komen..
    Niet per se. Ze kunnen hem niet als geregistreerde merknaam gebruiken, maar dat wil niet zeggen dat ze hun attractie niet alsnog zo kunnen noemen.

    Ik had eerlijk gezegd niet begrepen dat dit de effectieve naam zou worden, ik dacht dat het gewoon een werktitel was. Erg mooi vind ik het ook niet als naam, dus ik hoop wel dat ze met iets anders afkomen.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    je bent niet alleen die het een vreselijke naam vindt.
    ik dacht wel dat het een afkorting was blijkbaar niet dus.

    Hier is hopend dat de creatievelingen daar nog een mooie naam uit hun hoed toveren.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Liever gaan ze voor een neutrale naam die in meerdere talen goed bekt, zoals Taron daarvan een perfect voorbeeld is. Ik ben geen fan van over-Engelsing.

  4. #4

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ben ook één van de velen die blij is dat F.L.Y. Afgekeurd is al geregistreerd merknaam. Ze gaan de naam dus hoogstwaarschijnlijk niet gebruiken want ze kunnen geen merchandise verkopen met F.L.Y. op.

    Hopelijk toch een nieuwe benaming die wel in het rijtje van Rookburgh, Klugheim, Taron, Raik & Chiapas past. Geen Engelse benamingen die vaag zijn en overal gebruikt worden of toch ongeveer hetzelfde zijn.

    Enige suggesties voor namen?
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 22-11-18 om 00:11.

  5. #5

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik ben ook één van de velen die blij is dat F.L.Y. Afgekeurd is al geregistreerd merknaam. Ze gaan de naam dus hoogstwaarschijnlijk niet gebruiken want ze kunnen geen merchandise verkopen met F.L.Y. op.
    Ze kunnen wel degelijk merchandise verkopen met de naam F.L.Y. MAAR ze kunnen geen derde partij verbieden dit ook te doen.

  6. #6

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ze kunnen wel degelijk merchandise verkopen met de naam F.L.Y. MAAR ze kunnen geen derde partij verbieden dit ook te doen.
    ... Dus ze kunnen geen merchandise verkopen...

  7. #7

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    ... Dus ze kunnen geen merchandise verkopen...
    Dat kunnen ze wel. Maar ze kunnen geen rechtzaak aanspannen als iemand een eigen zaak begint met variaties erop.

  8. #8

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Verse muur update via phantafriends.de! (Neen: echt héél veel is er niet veranderd)
    Naam:     20181123_111625.thumb.jpg.d840c58581704aff2abc109878815556.jpg
Bekeken:  988
Groote:   173,9 KB

  9. #9

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Gohja, op 20 dagen is dat niet zo verwonderlijk eigenlijk, dat er niet zo veel (zichtbare) progress is.

    Achter het muurtje zal wel al veel gebeurd zijn gok ik.
    Je vois la vie en des biscuits.

  10. #10

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat kunnen ze wel. Maar ze kunnen geen rechtzaak aanspannen als iemand een eigen zaak begint met variaties erop.
    Dus ze kunnen geen merchandise verkopen... Want Phantasialand wil sowieso het exclusieve alleenrecht om souvenirs te verkopen gerelateerd aan hun projecten.

  11. #11

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dus ze kunnen geen merchandise verkopen... Want Phantasialand wil sowieso het exclusieve alleenrecht om souvenirs te verkopen gerelateerd aan hun projecten.
    Maar in theorie wel, echter in praktijk zullen ze wel een andere naam nemen ;-)

  12. #12

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als je een beetje handig bent kun je net boven de twee deuren door een hele smalle kier iets zien. Er is in elk geval géén opsplitsing achter die deuren (al wil dat niet zeggen dat die er niet nog kan komen). Achter de deuren is ook niet zomeer een tunnel, maar eerder een soort hal. Het lijkt er op dat ze dus niet persé onder de backstage loodsen door gaan, maar die erbij betrekken.

    De achterkant van de muren ga je altijd kunnen zien vanuit het gebied zelf. Dus reden genoeg om die te themen.
    Volgende keer let ik er op. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wat we achter de deuren zullen vinden binnen (wellicht) 7 maanden...

  13. #13

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Volgende keer let ik er op. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wat we achter de deuren zullen vinden binnen (wellicht) 7 maanden...
    Rookburgh zal je er vinden...

  14. #14

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Volgende keer let ik er op. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wat we achter de deuren zullen vinden binnen (wellicht) 7 maanden...
    Tijd om de pronostiek er nog eens bij te halen

    De afvallers op dit moment:
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018

    De kanshebbers:
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019

  15. #15

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ben toch verdacht blij met mijn gokje.

    Alhoewel Nathan misschien nog meer kans heeft imo.
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #16

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ga er ook vanuit dat de opening op dezelfde dag zal plaatsvinden zoals bij Klugheim...

  17. #17

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik ga er ook vanuit dat de opening op dezelfde dag zal plaatsvinden zoals bij Klugheim...
    En welke dag was dat dan?

  18. #18

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    En welke dag was dat dan?
    30 juni 2016.

    Ik gok op een opening seizoensstart 2020.

  19. #19

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik gok op een opening seizoensstart 2020.
    Als het gebied twee hoofdattracties zou tellen zie ik dat eventueel nog gebeuren, maar gezien sloopaanvragen de laatste jaren het meest in de buurt komen van wat je een aankondiging van het openingsjaar zou kunnen noemen. Zie ik 2019 nog steeds als een kanshebber.

  20. #20

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als het gebied twee hoofdattracties zou tellen zie ik dat eventueel nog gebeuren, maar gezien sloopaanvragen de laatste jaren het meest in de buurt komen van wat je een aankondiging van het openingsjaar zou kunnen noemen. Zie ik 2019 nog steeds als een kanshebber.
    Ik ben dit weekend geweest. Geister Rikscha had nieuwe belichting in de wachtrij (het was er veel minder donker), bij Hollywood Tour speelt nu ook muziek in de wachtrij. Ik zie die attracties in seizoen 2019 ook nog draaien eigenlijk.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •