X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 39 van de 60 EersteEerste ... 29373839404149 ... LaatsteLaatste
Resultaten 761 tot 780 van de 1200
  1. #761

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik heb nieuwe foto's op Instagram en Twitter zien passeren.

    De muur langs Rookburgh zijde is reeds verder bekleed tot net niet aan het puntdak van Maus au Chocolat. De muur heeft momenteel een overheersend rood-bruine kleur zoals de nieuwe Rookburgh poort naast Maus au Chocolat had vorige week (de eerste kleurlaag).

  2. #762

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik heb nieuwe foto's op Instagram en Twitter zien passeren.

    De muur langs Rookburgh zijde is reeds verder bekleed tot aan het puntdak van Maus au Chocolat. De muur heeft momenteel een overheersend rood-bruine kleur zoals de nieuwe Rookburgh poort naast Maus au Chocolat had vorige week (de eerste kleurlaag).
    Kan je deze delen? Instagram is nogal groot
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #763

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Kan je deze delen? Instagram is nogal groot


    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 29-03-19 om 22:11.

  4. #764

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Rood? :s

  5. #765

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Rood? :s
    Hetzelfde onderkleurtje als bij de Maus poort toen ze daar net aan begonnen. Heel normaal voor het dan bruin te maken voor de baksteenprint erop te zetten.

  6. #766

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Door de aankondiging dat "Crazy bats" deze zomer nog opent ben ik er nu 99% zeker van dat F.L.Y. voor ten vroegste 2020 is...

  7. #767

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Hetzelfde onderkleurtje als bij de Maus poort toen ze daar net aan begonnen. Heel normaal voor het dan bruin te maken voor de baksteenprint erop te zetten.
    Achja.. natuurlijk. De link had ik nog niet gelegd. Wel apart dat ze op diverse plaatsen die rode grondverf gebruiken. Ik kan me niet herinneren dat eerder te hebben gezien. De grote muur had dat bijvoorbeeld toch niet aan de kant van Wuze Town.. Zou dat zijn om later een speciaal effect te creëren? Misschien iets van afgebladerde verf ofzo? of wellicht een ondergrond voor als de verf af gaat bladeren, dat niet meteen zo zichtbaar is?

  8. #768

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Achja.. natuurlijk. De link had ik nog niet gelegd. Wel apart dat ze op diverse plaatsen die rode grondverf gebruiken. Ik kan me niet herinneren dat eerder te hebben gezien. De grote muur had dat bijvoorbeeld toch niet aan de kant van Wuze Town.. Zou dat zijn om later een speciaal effect te creëren? Misschien iets van afgebladerde verf ofzo? of wellicht een ondergrond voor als de verf af gaat bladeren, dat niet meteen zo zichtbaar is?
    Kijken en afwachten...

  9. #769

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Inmiddels is een stukje van de geluidsmuur die Rookburgh omzoomt ( en die je vermoedelijk vanop de voetangersbrug voor de Berlijn-ingang kan zien ) omgetoverd tot een fabriekshal. Die poort naar Fantasy zit dus ergens onderaan die hal en daarom hoop ik eigenlijk dat ze nooit als doorgang voor bezoekers gebruikt wordt. Hoe geloofwaardig is zo'n fabriekshal als er letterlijk een deur in zit die je verklapt dat het slechts gaat om een frontje van maximaal twee meter diep?

    Naam:     D3FKZDBWsAAqmah.jpg
Bekeken:  1500
Groote:   186,1 KB
    Bron: @cslkenny

  10. #770

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Damn. Ziet er wel impressive uit zo. Me like.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #771

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als je de laatste illegale foto op Coasterforce bekijkt, dan denk ik toch echt niet dat ze 2019 nog gaan redden. De achterwand lijkt het enige dat al afgewerkt is, en die wand is nog niet eens klaar. De rest is allemaal gewoon beton. Hier heeft Universal Rocks nog behoorlijk wat werk aan. Nog maar te zwijgen van alles wat nog door andere bedrijven afgewerkt moet worden.

  12. #772

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    (...)Die poort naar Fantasy zit dus ergens onderaan die hal en daarom hoop ik eigenlijk dat ze nooit als doorgang voor bezoekers gebruikt wordt. Hoe geloofwaardig is zo'n fabriekshal als er letterlijk een deur in zit die je verklapt dat het slechts gaat om een frontje van maximaal twee meter diep?
    Daar was ik ook al over aan het nadenken... Phantasialand zal hier zelf ook wel aan gedacht hebben en zullen daar wel een oplossing voor hebben als die deur effectief een doorgang wordt.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als je de laatste illegale foto op Coasterforce bekijkt, dan denk ik toch echt niet dat ze 2019 nog gaan redden. De achterwand lijkt het enige dat al afgewerkt is, en die wand is nog niet eens klaar. De rest is allemaal gewoon beton. Hier heeft Universal Rocks nog behoorlijk wat werk aan. Nog maar te zwijgen van alles wat nog door andere bedrijven afgewerkt moet worden.
    Rookburgh was gepland voor dit jaar, ze ondervinden veel problemen en lopen serieus achterstand op.

    Ik ben er van overtuigd dat dit het geval is en dat de Temple daarom een last minute ombouw/opfrissing krijgt om dit seizoen toch iets "nieuws" te kunnen presenteren om de concurrentie tegen te gaan.

    Ik bekijk dit uiterst positief: ik geef VR in een Phantasialand-jasje zeker een kans en het overbrugt de wachttijd naar de opening van Rookburgh.

  13. #773

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Rookburgh was gepland voor dit jaar, ze ondervinden veel problemen en lopen serieus achterstand op.
    Dat denk ik ook. We hebben ook wel kunnen zien dat er een periode was dat de vorderingen bijzonder traag gingen.

    Ik ben er van overtuigd dat dit het geval is en dat de Temple daarom een last minute ombouw/opfrissing krijgt om dit seizoen toch iets "nieuws" te kunnen presenteren om de concurrentie tegen te gaan.
    Dat denk ik dan weer niet. Mack is in April 2018 al in Phantasialand gespot. Nu zal hij ongetwijfeld ook zelf wat kennis hebben opgedaan voor EP, maar de kans is groot dat men toen al aan het kijken was naar de VR opties voor TotNH. Zo'n hele VR film specifiek op een bijzonder lange achtbaan gebaseerd ontwikkel je ook zeker niet binnen een paar maanden.


    Ik bekijk dit uiterst positief: ik geef VR in een Phantasialand-jasje zeker een kans en het overbrugt de wachttijd naar de opening van Rookburgh.
    Hier knelt het schoentje. Het lijkt er op dat er geen PHL-Sausje komt. Ze kiezen immers voor een licentie van een derde partij die volstrekt niet in de Wuze-Wereld past.
    Er is al geargumenteerd dat de film wél bij de hollywood tour past. En dat klopt ergens ook wel. Maar dan betekent dat dat "Hawk Mountains" eigenlijk volledig verdwijnt en dat het gehele Temple-Complex eigenlijk een eigen sub-thema wordt binnen Fantasy. Maakt het naar mijn idee allemaal een beetje rommelig.

  14. #774

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat denk ik dan weer niet. Mack is in April 2018 al in Phantasialand gespot.
    I know, maar dat wil niet uitdrukkelijk zeggen dat het bezoek vanwege Temple was, hoewel dit de meest logische denkpiste is. Ik bedoelde dat Crazy Bats wel gepland was maar voor volgend jaar en Rookburgh voor dit jaar. De aankondiging dat Crazy Bats dit jaar opent, kwam naar mijn gevoel heel laat, vandaar dat ik zei dat dit 'last minute' kwam.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Hier knelt het schoentje. Het lijkt er op dat er geen PHL-Sausje komt. Ze kiezen immers voor een licentie van een derde partij die volstrekt niet in de Wuze-Wereld past.
    Ik gok wel dat de wachtrij en het station Phantasialand-gewijs aangepaste theming gaat krijgen, al is dit concept slechts voor enkele jaren tot het hele gebouw gesloopt wordt. Want daar ga ik uiteindelijk toch vanuit omwille van een concept dat niet van hen is.

    Wat betreft het thema: vleermuizen die een avontuur meemaken is voldoende fantasierijk om al dan niet tijdelijk in Fantasy te passen, denkt Phantasialand wellicht.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 04-04-19 om 10:09.

  15. #775

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Nieuwe track geïnstalleerd:

    https://www.instagram.com/p/Bv1zQRzBAjA/?hl=nl

  16. #776

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Onder aan de foto zie je trouwens ook nog bekisting staan om nog meer betonnen muren te gieten.. Die natuurlijk daarna ook nog gethemed moeten worden.. nee, ik zie dat echt niet dit jaar open gaan. Héél misschien een softopening tegen het einde van het jaar.

  17. #777

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op de drie ooos is er ook een filmpje verschenen.

    Als dit effectief recent is moet ik toch mijn mening van 2019 herzien

  18. #778

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Op de drie ooos is er ook een filmpje verschenen.

    Als dit effectief recent is moet ik toch mijn mening van 2019 herzien
    Een linkje/geëmbedde post kan handig zijn

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  19. #779

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het is een wat ouder filmpje (ook overduidelijk niet van de site met 3 O's). De connectie tussen tunnel en rem (gat onderaan 2e foto) is intussen gelegd. En ook bij de hoge bocht na de eerste launch is al minimaal één segment toegevoegd.

    Hier een foto van gisteren, gemaakt door Tobi van Phantafriends:



    Je kunt links nog net het deel zien dat na de 1e launch komt. In vergelijk met het filmpje hierboven is dat dus al wat verder. Het element dat gehesen wordt, is het gedeelte dat de Tunnel en de Eindrem aan elkaar sluit (ruim genomen). De enige "gaten" in de baan zijn dus nu nog bij de twee bochten na beide launches.

    Volgens schatting zijn er nu 1167m aan tracks gelegd. Dat betekent dat het record voor langste flying coaster ter wereld al gehaald is. Naar schatting moeten er nog zo'n 70 a 80 meter aan track bij komen.

    Als men door blijft werken aan deze baan, is hij tegen einde van de week wel compleet. Het kan echter zijn dat ze de laatste delen nog niet kunnen monteren wegens andere werkzaamheden, maar "Schienenschluß" is in theorie niet ver meer.

  20. #780

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten

    Als men door blijft werken aan deze baan, is hij tegen einde van de week wel compleet. Het kan echter zijn dat ze de laatste delen nog niet kunnen monteren wegens andere werkzaamheden, maar "Schienenschluß" is in theorie niet ver meer.
    In het geval van Taron is dit gevierd & visueel getoond met een filmpje daags na de effectieve plaatsing van t laatste stuk... Duidelijk een totaal andere communicatiestrategie deze keer...
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •