Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
Ik vind het vooral jammer dat die huisjes geen functioneel nut hebben; van buitenaf zie je leuke huisjes, maar binnen heb je gewoon een vierkante staal-betonnen hal. Het zou veel fijner zijn als je effectief ín die huisjes zou kunnen. Binnen staan er ook zo'n huisjes als decoratie, ik hoop dat ze daarin toch wat Heidiland achternagaan en die structuren een invulling geven en er niet als lege dozen laten staan.
Ik heb een video van de Holiday Park fanday van vorig jaar gevonden waarin Holiday Indoor wordt beschreven:

https://youtu.be/i-H1aX2rsbw?t=13m20s

Er komt blijkbaar een winkel aan de rechterkant in het gebouw en links een horeca punt. Had ergens precies gelezen dat er een Creperie kwam en dan misschien ook een BBQ punt.

De ingang zelf voor de hal is te vinden rechts van het podium. Het lijkt inderdaad dat deze gebouwen geen functioneel nut hebben, maar volgens deze video komt dat waarschijnlijk nog. Maar deze zullen dan waarschijnlijk geen gebouwen zijn waar er toegang voor bezoekers is. Dit is inderdaad spijtig. Ik vond dat dat goed gedaan was in Heidiland in Plopsaland. Maar wie weet komt dat nog...