X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 112

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

  1. #21

    Re: [Holiday Park] 2018


  2. #22

    Re: [Holiday Park] 2018

    Opening zomer? Ik vrees dat men dit niet gaat klaarspelen:




    Bron: http://www.holidaypark-uptodate.de/

  3. #23

    Re: [Holiday Park] 2018

    Oei oei oei, daar is precies nog werk aan de winkel Effectief, aan dat tempo komt het er niet tegen die tijd. Misschien 31 augustus?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #24

    Re: [Holiday Park] 2018

    Aan Mayaland in PDP zijn ze, als ik me niet vergis, toch ook maar op het einde van het jaar beginnen bouwen om open te gaan op 1 juli?
    Dus het zal wel meevallen denk ik.

  5. #25

    Re: [Holiday Park] 2018

    Eindelijk de eerste bouwfoto van Majaland. Niet lang meer of de wanden en het dak zullen ook verrijzen.



    Foto:© CoasterWorld - Freizeitpark-Channel
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #26

    Re: [Holiday Park] 2018


  7. #27

    Re: [Holiday Park] 2018

    Spijtig dat het weer zo’n typische Plopsa-doos wordt ... Geen Majaland of Indoor park van Plopsa heb ik ooit mooi gevonden. Plopsaqua heb ik nog niet uitgetest, maar ik hoor niet anders dan negatieve reacties er over (zowel van niet pretparkfans als wél pretparkfans).

  8. #28

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Spijtig dat het weer zo’n typische Plopsa-doos wordt ... Geen Majaland of Indoor park van Plopsa heb ik ooit mooi gevonden. Plopsaqua heb ik nog niet uitgetest, maar ik hoor niet anders dan negatieve reacties er over (zowel van niet pretparkfans als wél pretparkfans).
    Over het uiterlijk van Plopsaqua heb ik nochtans nog nooit iemand iets slechts horen zeggen. Zelf vind ik het een van de knapste zwembaden die ik al bezocht heb en ook een niveau hoger dan de indoorhallen. Qua aanbod hoor ik wel soms kritiek, maar dan eerder wat betreft kwantiteit dan kwaliteit.

  9. #29

    Re: [Holiday Park] 2018

    Nieuwe bouwfoto's:





    Dit en meer: http://www.holidaypark-uptodate.de/

  10. #30

    Re: [Holiday Park] 2018

    Nog steeds ziet het er bijzonder mager uit blijkt uit de zonet door het park gepost foto-update:







    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #31

    Re: [Holiday Park] 2018

    Holiday Park heeft laten weten dat de nieuwe indoorhal op 01/07 zal openen.

    Tevens wordt het horror event ook steeds grootser. De affiche (+ gebieden / mazes) voor dit jaar:



    Bron: Facebook Holiday Park

  12. #32

    Re: [Holiday Park] 2018

    Is 'Titty Twister' werkelijk zo fout als het in mijn hoofd klinkt of bedoel je daar in het Duits iets anders mee?

  13. #33

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Is 'Titty Twister' werkelijk zo fout als het in mijn hoofd klinkt of bedoel je daar in het Duits iets anders mee?
    Titty Twister komt volgens mij uit de film From Dusk Till Dawn, een tettekot, stripteasebar dus voor ruige motards. Waar plots een invasie aan zombieachtigen is.

  14. #34

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Titty Twister komt volgens mij uit de film From Dusk Till Dawn, een tettekot, stripteasebar dus voor ruige motards. Waar plots een invasie aan zombieachtigen is.
    Heel vreemd voor een Plopsa park maar bon, niet per se een negatieve evolutie. Ik vind het wel opvallend hoe sterk het lijkt op het Halloween van Walibi Holland...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  15. #35

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ziet er leuk uit! Jammer dat zoiets niet ook in De Panne organiseren. Ik vind het eerder lijken op MPG dan Walibi Holland

  16. #36

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Heel vreemd voor een Plopsa park maar bon, niet per se een negatieve evolutie. Ik vind het wel opvallend hoe sterk het lijkt op het Halloween van Walibi Holland...
    Eigenlijk mag je Holiday Park niet als een zoveelste Plopsa park zien, hier wordt echt op een ander doelpubliek gericht met Sky Scream en GeForce, maar ze bieden uiteraard ook de nodige dingen voor het hele gezin aan

  17. #37

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Eigenlijk mag je Holiday Park niet als een zoveelste Plopsa park zien, hier wordt echt op een ander doelpubliek gericht met Sky Scream en GeForce, maar ze bieden uiteraard ook de nodige dingen voor het hele gezin aan
    Met alle aanpassingen aan het Halloweenevent vlak na de overname, en de 'verbraaf-ing' van Falkenstein, had Plopsa al wel een preuts imago gekregen. Ik ben dan ook wel heel verrast door de Titty Twister. Maar dan in de positieve zin .

  18. #38

    Re: [Holiday Park] 2018

    Titty Twister was vorig jaar ook al 1 van de huizen... :


  19. #39

    Re: [Holiday Park] 2018

    Installatie van de glijbaan:



    Bron: Facebook Holiday Park

  20. #40

    Re: [Holiday Park] 2018

    Nieuwe bouwfoto's:









    Bron: Facebook Holiday Park

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •