X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 113

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik heb er gemengde gevoelens bij. Sommige stukken zijn mooi afgewerkt, maar andere dan weer zo basic of spuuglelijk aangekleed. De borden boven de huisjes buiten storen me keihard, net als de speeltuigen in de hal.

    De aankleding van het geheel binnen ziet er dan wel weer proper uit.

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik heb er gemengde gevoelens bij. Sommige stukken zijn mooi afgewerkt, maar andere dan weer zo basic of spuuglelijk aangekleed. De borden boven de huisjes buiten storen me keihard, net als de speeltuigen in de hal.

    De aankleding van het geheel binnen ziet er dan wel weer proper uit.
    Ben hier wel mee eens... Maar die bordjes buiten vallen voor mij eigenlijk wel mee.

    Ik denk persoonlijk dat ze te veel thema's in 1 hal gebruikt hebben. Daarom ziet Mayaland in de Panne er voor mij een stuk beter uit (vergeleken met deze foto's). Tabaluga en Heidi passen wel nog samen, maar die Mia en Me zou ik toch liever niet terug in een ander Plopsa park zien komen. Die molen ziet er dan wel weer prachtig uit... Maar dit thema is misschien iets te kitsch en plastic-achtig. Daarom ziet dat gedeelte er redelijk goedkoop uit, terwijl het theater en de houten huisjes er juist wel zeer mooi uitzien.

    In't algemeen is dit eigenlijk wel de investering die Holiday Park nodig had. Het heeft nu een overdekte zone voor slecht weer en een kinderachtbaan. Al hoop ik wel dat er vanaf nu geen carousels meer bij komen... Het is nu wel genoeg geweest. Als volgende investering hoop ik dan voor een vierde achtbaan die leuk zou zijn voor de hele familie... Iets tussen de nieuwe Tabaluga en de thrill coasters. Dit mist dit park eigenlijk nog altijd.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •