X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 112

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

  1. #41

    Re: [Holiday Park] 2018

    Aankleding van de nieuwe hal:



    Bron: Facebook Holiday Park Up-to-date

  2. #42

    Re: [Holiday Park] 2018

    Het nieuwe seizoen is precies niet zo heel soepel gestart in Holiday Park. Ik vind het spijtig dat het park haar bezoekers zo ontgoocheld...

    Eerste dag van het seizoen was Sky Scream gesloten (trein blijkbaar zelfs niet op de baan), EGF pas s'middags open, en de kikkertjes en Sturmschiff nog niet uit onderhoud. De voorbije dagen sinds seizoenstart was EGF blijkbaar helemaal niet open. De FB pagina staat vol met negatieve reacties... Het is spijtig dat Plopsa deze zaken niet heeft kunnen oplossen voor de start van het seizoen. De enigste twee achtbanen van het park zijn nu dus niet beschikbaar. Daarnaast wordt er op geen enkele reactie op de HP FB pagina geantwoord en was er een photo verwijderd, waarschijnlijk wegens de hoeveelheid negatieve reacties... Niet echt de juiste manier om daar mee om te gaan volgens mij.

    De indoorhal ziet er wel al leuk uit! Ik kijk er naar uit voor het afgewerkte resultaat!

  3. #43

    Re: [Holiday Park] 2018

    Hé wat jammer om te horen... bovenstaand verhaal toont precies aan dat het negatieve beeld dat ik van het park heb niet per se bijgesteld hoeft te worden.

    Als ik eens op de site van het park ga kijken zie ik ook nergens een waarschuwing van de gesloten attracties, wat toch érg slordig is. Als je beide (en enige) topattracties dicht zijn, moet je als park gewoon het lef hebben het volk (bijna al) zijn geld terug te geven.

  4. #44

    Re: [Holiday Park] 2018

    Wauw, dan heb je één van Europa’s beste achtbanen in huis, ga je er zo mee om. Het is echt niet van willen kritiek geven, maar hoe komt het toch dat de gehele Plopsa groep in mijn ogen écht BIJNA niks goed kan doen.

    Voor de prijzen dat de groep vraagt zou je als bezoeker toch wat beter bediend en behandeld mogen worden, zo’n dingen kunnen haast niet anders het gevolg zijn van een ondoordacht, achteloos onderhoudsbeleid. Doet me terugdenken aan mijn bezoek in 2012, toen 3-4 weken na seizoensstart de 2’de trein van GeForce nog in stukken in de remise stond op een enorm drukke dag (de
    rij stond nét niet tot aan de ingang vol ...) ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #45

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hé wat jammer om te horen... bovenstaand verhaal toont precies aan dat het negatieve beeld dat ik van het park heb niet per se bijgesteld hoeft te worden.

    Als ik eens op de site van het park ga kijken zie ik ook nergens een waarschuwing van de gesloten attracties, wat toch érg slordig is. Als je beide (en enige) topattracties dicht zijn, moet je als park gewoon het lef hebben het volk (bijna al) zijn geld terug te geven.
    De waarschuwing voor gesloten attracties hangt aan de ingang.

  6. #46

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De waarschuwing voor gesloten attracties hangt aan de ingang.
    Mja, daar heb je niet veel aan als je speciaal naar het park bent gereden, zeker als het een eind rijden is.

  7. #47

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Mja, daar heb je niet veel aan als je speciaal naar het park bent gereden, zeker als het een eind rijden is.

    Uiteraard, het is dan al te laat.

  8. #48

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Mja, daar heb je niet veel aan als je speciaal naar het park bent gereden, zeker als het een eind rijden is.
    In zo’n geval zullen ze vast wel kunnen inschatten hoe lang een dergelijk probleem nog zal aanslepen, dus zou een waarschuwing op website en/of Facebook zeker mogen, maar dan gaat de melkkoe schade lijden natuurlijk ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #49

    Re: [Holiday Park] 2018

    Juist de website terug bekeken... Ze hebben de gesloten attracties er toch (net?) opgezet!

    Gezien dit volgens mij niet de eerste seizoenstart is waar er problemen zijn met de attracties, zou een eerdere opening op een vrijdag, in de plaats van een zaterdag, dit probleem misschien verminderen. Dan is er minder volk, kunnen de attracties voor de massa een dagje runnen en kan het personeel zich ook wennen. Thorpe Park heeft bijvoorbeeld opzettelijk een seizoenstart op een vrijdag voor die redenen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  10. #50

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik vermoed dat dit ofwel er net is opgezet, ofwel op de Nederlandse versie van de site niet te zien is.

    Zo'n opening op een vrijdag is nog geen slecht idee, maar als het treintje van Sky Scream zelfs niet op de baan staat is het alvast daarvoor niet echt een oplossing .

  11. #51

    Re: [Holiday Park] 2018

    Op de NL versie van de website kan ik het anders toch ook vinden. De achtbanen openen de komende dagen: EGF morgen en Sky Scream overmorgen. Enkel de piratenboot blijft de hele paasvakantie gesloten en opent pas terug 14 april.

  12. #52

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penguin123 Bekijk Berichten
    (trein blijkbaar zelfs niet op de baan)
    Ik vraag me toch af hoe ze dat te weten zijn gekomen?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #53

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik vraag me toch af hoe ze dat te weten zijn gekomen?!
    Foto geplaatst door fsvmartin op dit forum:

    https://www.coasterfriends.de/forum/...ay-park-5.html

  14. #54

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat dit ofwel er net is opgezet, ofwel op de Nederlandse versie van de site niet te zien is.

    Zo'n opening op een vrijdag is nog geen slecht idee, maar als het treintje van Sky Scream zelfs niet op de baan staat is het alvast daarvoor niet echt een oplossing .
    Volgens mij lopen ze daar serieus achter met winteronderhoud, het schommelschip lag zelfs nog volledig uit elkaar.

  15. #55

    Re: [Holiday Park] 2018

    https://plopsafans.be/wp-content/gal...2018//28.JPG?1

    Nog veel werk precies... Had gedacht dat ze vanbinnen al meer zouden gedaan hebben.

    Is er eigenlijk al een definitieve openingsdatum?

  16. #56

    Re: [Holiday Park] 2018

    Ik vraag me af of ze zelfs de zomer halen als ik deze foto's zie! Laten we het hopen, ze kunnen een mooie uitbreiding gebruiken en hoe vlugger hoe beter.

  17. #57

    Re: [Holiday Park] 2018

    Oei, ik had toch echt gedacht dat men al verder ging zitten! Wat hebben die dan de hele winter gedaan met de seizoensstart in het achterhoofd?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #58

    Re: [Holiday Park] 2018

    Concrete datum was - dacht ik - nog niet bekend, maar opening was voorzien voor juli 2018. Nog een goede 3 maanden dus.

  19. #59

    Re: [Holiday Park] 2018

    En daar gaan we. Steve Van De Kerkhove heeft net bevestigd dat de opening van mei naar september uitgesteld is ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #60

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    En daar gaan we. Steve Van De Kerkhove heeft net bevestigd dat de opening van mei naar september uitgesteld is ...
    DAt is de opening van Majaland Kowatny, niet Holiday Park Indoor als ik me niet vergis.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •