X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 113

Onderwerp: [Holiday Park] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Holiday Park] 2018

    Volgens Plopsafans, zal volgende Zamperla attractie gebouwd worden in de nieuwe indoorhal:



    Tevens zal de bootride " Tabalugas Abenteuer" het park verlaten...

  2. #2

    Re: [Holiday Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Volgens Plopsafans, zal volgende Zamperla attractie gebouwd worden in de nieuwe indoorhal:



    Tevens zal de bootride " Tabalugas Abenteuer" het park verlaten...
    Weer zo'n typische attractie voor Plopsa, maar het past wel in hun indoor parken. Hopelijk wel iets mooier gethematiseerd dan dit, maar dat verwacht ik wel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Plopsafans zegt ook dat de attractie uniek word in Europa, maar in tayto park staat die.

    Jammer van de boottocht... Ik snap echt niet waarom Plopsa vind dat deze in de weg staat. Dit soort attracties is ideaal voor kinderen om echt in de fantasiewereld te verdwalen, maar Plopsa kiest steeds simpele molentjes boven een veel leukere Trackride... Ze mogen wat dat betreft een voorbeeld nemen aan Familyparkje Neusiedlersee en Paultons Park wat mij betreft.
    Het is enerzijds jammer dat hij verdwijnt, maar gelukkig houden ze wel Tabaluga voor de achtbaan (heb wat nostalgie voor het figuurtje die ik vaak op tv zag tijdens onze reizen naar Duitsland ). De laatste keer dat ik de attractie deed was een paar jaar terug en toen zag het er nogal belabberd uit... De scenes op zich vielen wel mee, maar de omgeving... Bloempotten lagen gewoon willekeurig in de struiken... Hopelijk zetten ze wel eens een mooie dark ride ook want dat heeft het park daar wel nodig. Eigenlijk elk Plopsa park zou één moeten hebben!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •